تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
248 بازدید
کد خبر : 5402

فرماندار رضوانشهر:

اختصاص بیش از 320 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه فیبر نوری در این شهرستان

اختصاص بیش از 320 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه فیبر نوری در این شهرستان
فرماندار رضوانشهر گفت: در سفر ریاست محترم جمهوری به گیلان 320 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه فیبر نوری طرح USO به طول 102 کیلومتر به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،امروز چهارشنبه چهارم آبان مهندس سید نادر صفوی میرمحله طی جلسه ای با جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و دهیاران شهرستان و پیمانکار پروژه فیبر نوری گفت: در راستای سیاست های دولت مردمی مبنی بر خدمات رسانی هر چه بیشتر به روستائیان و مناطق کمتر توسعه یافته، اجرای پروژه فیبر نوری طرح uso دولت به طول 81 کیلومتر یکی از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به گیلان در رضوانشهر در مسیر پونل به ارستون می باشد، عملیات اجرایی این طرح از هفته آینده از سوی پیمانکار پروژه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه رضوانشهر به لحاظ ارتباطات محروم می باشد گفت: اجرای پروژه فیبر نوری طرح uso دولت به منظور ایجاد ارتباط پایدار تلفن های همراه وثابت و استفاده بهینه از شبکه های مخابراتی می باشد که یکی از نیازهای مبرم این شهرستان است.

صفوی با بیان اینکه حدود 17 روستا از نعمت این پروژه برخوردار خواهند شد، افزود: این یکی از خدمات دولت مردمی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم است، لذا دستگاه های اجرایی ذی ربط و دهیاران همکاری لازم را با شرکت مخابرات و پیمانکار پروژه جهت تسریع در اجرای این طرح به منظور رفاه و خدمات رسانی بهینه به مردم شریف منطقه در حوزه ارتباطات داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر همچنین ادامه داد: پروژه فیبرنوری به طول ۲۱ کیلومتر در مسیر پونل به اورماملال و انگولش با اعتباری بالغ بر بیش از 120 میلیارد ریال که جزء مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به گیلان می باشد، حدود 16 کیلومتر توسط پیمانکار پروژه از این طرح اجراء شده است و مابقی نیز در حال اجراء می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.