تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
189 بازدید
کد خبر : 5534

فرماندار رضوانشهر:

اقدامات تروریسی خباثت، عجز و ناتوانی دشمنان ملت ایران را نشان می دهد

اقدامات تروریسی خباثت، عجز و ناتوانی دشمنان ملت ایران را نشان می دهد
اقدام غیر مسلحانه‌ای که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن گردد، پدافند غیرعامل خوانده می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، سید نادر صفوی میرمحله در بین الصلاتین نماز جمعه رضوانشهر با اشاره به وقوع حادثه تلخ و تأسف‌ بار شهادت جمعی از مردم عزیز و بی‌دفاع به دست تروریست‌های کوردل در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) موجب تأسف و تألم گردید. گفت: این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر ، خباثت، عجز و ناتوانی دشمنان ملت ایران را نشان داد.

وی افزود: دشمنان ملت ایران در این حادثه تروریستی خشم و کینه خود را مقابل عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همبستگی و آرامش ملت شریف ما با چنین اقدام وحشیانه‌ای بروز دادند تا شاید به خیال باطل و توهم خویش بتوانند استواری جامعه ایران و امنیت آن را بر هم زنند که البته به لطف پروردگار و در سایه تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مانند همیشه در رسیدن به اهداف و توطئه شوم خود با شکست مواجه شده و خواهند شد.

صفوی افزود: ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تسلیت عرض می‌نمایم و همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل را برای مجروحان این حادثه دلخراش دارم.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با اشاره به هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: یکی از اهداف پدافند غیر عامل فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی در مورد تاثیر پدافند غیر عامل در کاهش آسیب پذیری و کسب امنیت پایدار در توسعه و پایدار سازی زیرساخت های حیاتی کشور است.

سید نادر صفوی گفت: اقدام غیر مسلحانه‌ای که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن گردد، پدافند غیرعامل خوانده می شود.

وی بیان داشت: در پدافند عامل فقط نیروهای مسلح مسئولیت دارند. در حالی که در پدافند غیرعامل تمام نهادها، نیروها، سازمان ها، صنایع و حتی مردم عادی می توانند نقش مؤثری بر عهده گیرند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص پدافند غیرعامل گفت: امروز اهمیت پدافند غیر عامل قاعدتاً برای مسوولین بایستی شناخته شده باشد، پدافند غیرعامل مثل مصونیت سازی بدن انسان است. از درون ما را مصون می‌کند و تنها راه مقابله با تهدیدها این است که وضعیت داخلی به گونه ای ساماندهی شود که دشمن از پیروزی خود مطمئن نباشد و زمینه را برای ماجراجویی فراهم نبیند.

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی پیچیده‌ای در حوزه‌های سایبری و اقتصادی علیه ایران دارند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور بهره می‌برند، لذا باید اقدامات پدافندی را در قسمت‌های مختلف شهرستان انجام دهیم.

صفوی خاطر نشان کرد: دشمنان همیشه از ابزار جنگ نظامی استفاده نمی کنند و کما اینکه در شرایط کنونی شبیخون فرهنگی را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب در پیش گرفته اند، لذا برای مقابله با این دسیسه ها باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که دشمن شایعه پراکنی ، سناریو سازی و دروغ پردازی را در دستور کار خود قرار داده ،با آگاهی و شناختی که مردم ما از دشمنان جمهوری اسلامی دارند ، اجازه تعرض و دست درازی به آنها را نخواهند داد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به برنامه های هفته پدافند غیرعامل در شهرستان گفت: برنامه های بسیار خوبی ر ا در ماه های اخیر در حوزه پدافند غیر عامل اجرا کردیم و الان در هفته ای که در آن قرار داریم برنامه ها و مانور های بسیار متنوعی را در حال انجام هست و دیروز ایستگاه آتش نشانی بنام شهید آتش نشان ساختمان پلاسکو بنام شهید روحانی گلنگ زده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.