تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۱
150 بازدید
کد خبر : 5629

شهرداری و شورای اسلامی شهر شاندرمن طی بیانیه ای:

حمله تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ اتمام حجت با اغتشاشگران است

حمله تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ  اتمام حجت با اغتشاشگران است
فاجعه دلخراش شاهچراغ اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد ناآرامی و آشوب،زمینه را برای توطئه‌های دشمن فراهم کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،روابط عمومی مجموعه شهرداری و شورای شهر شاندرمن با ارسال بیانیه ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را که به شهادت تعدادی از هموطنان منجر شد محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز ایرانمان شد موجب تاسف و تاثر همه ملت گردید.

صف آرایی همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی که با تمام توان و ظرفیت‌ خویش در برابر ملت شریف ایران قد علم کرده بودند با صبر و استقامت این ملت بزرگ بار دیگر به شکستی خفت بار برای آمریکا و رژیم های تروریستی منتهی شد و ظالمان زمان این عقده فروخورد را با نمایش اوج وحشی گری و در اقدامی تروریستی علیه زوار مظلوم و بی‌دفاع مرقد مطهر احمدبن موسی علیه السلام نشان دادند.
فاجعه دلخراش شاهچراغ اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد ناآرامی و آشوب،زمینه را برای توطئه‌های دشمن فراهم کردند.

مجموعه شهرداری و شورای شهر شاندرمن به عنوان سربازان ولایت و خادمان ملت ضمن عرض تسلیت این جنایت فجیع به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان روحی له الفداء،رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ولایت مدار ایران بالاخص خانواده های داغدار شهداء این حادثه،علو درجات را برای این شهداء،صحّت و سلامت برای مجروحان حادثه تروریستی و صبر و اجر برای جمیع بازماندگان را از درگاه حضرت احدیّت مسئلت دارد.

رجاء واثق داریم که دستگاه های اطلاعاتی و قضایی به مصداق آیه شریفه « إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ » تمامی عوامل پشت پرده این فتنه کور را شناسایی ، و در اسرع وقت ممکن به اشدّ مجازات برسانند.

شهردار و پرسنل شهرداری و شورای شهر شاندرمن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.