تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
213 بازدید
کد خبر : 5749

حسن محمد یاری در دیدار با سفیر هند خواستار شد:

صادرات کیوی به هند از سر گرفته شود

صادرات کیوی به هند از سر گرفته شود
نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال یکی از محورهای اصلی این دیدار را رایزنی و گفتگو جهت ازسرگیری صادرات کیوی مزارع شمال کشور به هند عنوان کرد.

به گزارش آژیم،روز گذشته حسن محمد یاری با همراهی معاون امور باغبانی وزیر جهاد و رئیس کمیسون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با «گدام دارمندرا» سفیر هند در تهران دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال یکی از محورهای اصلی این دیدار را رایزنی و گفنگو جهت ازسرگیری صادرات کیوی مزارع شمال کشور به هند عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون فصل برداشت کیوی از باغات شمال کشور است، رایزنی برای رفع محدودیت های موجود در صادرات این محصول به هند را جزو خواسته طرف ایرانی عنوان کرد که خواستار اقدامات فوری در این زمینه شد.

سفیر هند در اسران نیز در این دیدار با اشاره به مناسبات مثبت و رو به رشد دو کشور، بر تقویت و تحکیم همکاری های فی مابین در زمینه های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، پارلمانی و به ویژه کشاورزی ، تأکید کرد.

گدام دارمندرا ضمن تشریح برخی مشکلات در روند صادرات کیوی به کشورش گفت: امیدواریم با نگاه مثبت مسئولین ذیربط  دو کشور، شاهد رفع موانع و ازسرگیری صادرات کیوی به هند باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.