تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
681 بازدید
کد خبر : 575

سخنرانی فرماندار رضوانشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس

سخنرانی فرماندار رضوانشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس
فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه این روز یادگار حضرت امام (ره) و روز حیات اسلام است، گفت: همانطوریکه مستحضرید حماسه روز جهانی قدس؛ روزیکه مقام معظم رهبری آنرا ابتکار هوشمندانه ی حضرت امام خمینی(ره) و حلقه وصل مسلمانان برای هم صدائی درباره قدس شریف و فلسطین مظلوم بیان نمودند. و روز برائت و اعلام انزجار مسلمانان جهان از رژیم اشغالگر صهیونیسم و حامیانش می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،  فرماندار رضوانشهر ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان اظهار داشت: روز قدس یادگار حضرت امام (ره) و روز حیات اسلام است و مهمترین پیامد نامگذاری این روز، شکل گیری محور مقاومت است.

سید نادر صفوی با اشاره به اینکه گرچه حدود 2 سالی بود در معرض بیماری کرونا قرار داشتیم که با تلاش دولت سیزدهم و کاردر بهداشت و درمان و نیروهای نظامی و انتظامی و … توانستیم این ویروس را کنترل کنیم و از طرفی دشمن امروز با تبلیغات خود سعی می کند مردم را در خصوص مسئله فلسطین بی احساس کند،گفت،  اما امروز شما مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهرستان همصدا با ملت شریف ایران اسلامی در سراسر کشور با این اجتماع خود نشان دادید که با حضور خود مقابل رزیم صهیونیست و آمریکا جنایتکار و حامیانش ایستاده اید.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه این روز یادگار حضرت امام (ره) و روز حیات اسلام است، گفت: همانطوریکه مستحضرید حماسه روز جهانی قدس؛ روزیکه مقام معظم رهبری آنرا ابتکار هوشمندانه ی حضرت امام خمینی(ره) و حلقه وصل مسلمانان برای هم صدائی درباره قدس شریف و فلسطین مظلوم بیان نمودند. و روز برائت و اعلام انزجار مسلمانان جهان از رژیم اشغالگر صهیونیسم و حامیانش می باشد.

مهندس صفوی افزود: امروز ماشاهدلبیک گویان پیام تاریخی حضرت امام (ره) در همه کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی هستیم. ابتکار حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس و مردم مظلوم فلسطین ابتکاریست بیاد ماندنی که از روی هوش و درایت بی نظیر حضرت امام (ره) حاصل شده است.

وی ادامه داد: این ابتکار باعث شد در زمانی که مسئله فلسطین در سایه سکوت جوامع بشری و خیانت اعراب در حال به فراموش سپردن بود،بعنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح شودو همچنان اصلی ترین مسئله جهانی اسلام باقی بماند. بگونه ای که اکنون پس از 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها مردم ایران عزیز بلکه تمام جوامع بشری ازهر دین و مذهبی دغدغه دارند و این را بعنوان فرصتی برای اعتراض و اعلام برائت از این رژیم کودک کش می دانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: از اینکه حضرت امام (ره) دستور می دهند که اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود این مسئولیت برگردن همه بشریت است.تبری از دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) از فروع دین ماست.قرآن کریم ابتدا تا انتهایش استکبار ستیزست لذا نامگذاری این روز که یک تدبیر هوشمندانه براساس قرآن کریم بود و این شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و استکبار مصداق بارز همین تبری است که نه تنها برروی موشک هایمان بلکه بر قلب تک تک ایرانیان و هرکجاکه مردم مظلوم و آزاده ای در جهان هست حک شده و این شعار پاک شدنی نیست و هیچ گاه این مصداق تبری که همان فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکاست برچیده نمی شود و کسی هم خیال خام نکند چون مردم ما مسلمانند و از اعتقادشان دست نخواهند برداشت .

رئیس شورای تامین شهرستان بیان داشت: شما دیدید که تمام دنیا و همه مزدوران عالم زمانیکه روسیه به اوکراین حمله کرد و وقتی در آنجا کودکی کشته شد و ما از آن دردناک هستیم و واقعا در هیچ جای دنیا دوست نداریم به فرموده مقام معظم رهبری که جنگ باشد و با جنگ و خونریزی مخالف هستیم اما همین کودک وقتی در یمن و فلسطین به شهادت می رسد و کشته می شود سکوت خفت باری جوامع بشری را می گیرد و هیچ کدام حرفی نمی زنند چون تمام لایه های قدرت در دنیا دست صهیونیست هاست الا ایران و این یک غصه بزرگی برای استکبار جهانیست که ایران در مقابل این غده سرطانی سر تعظیم فرود نیاورده و همچنان آرمان فلسطین وآرمان خواهی آزادی قدس شریف برای ما پابرجاست و این آرمان حضرت امام(ره) را انشاالله با دستان مبارک مقام معظم رهبری تحقق می بخشد.

فرماندار رضوانشهر گفت: مردم رضوانشهرو همه مردم عزیز ایران به این کشور های عرب مرتجع و ترکیه با شعار مرگ بر اسرائیل اعلام می کنند که این عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یعنی شراکت در کشتار کودک های مظلوم و مردم و زنان مظلوم فلسطین هست و اگر خونی در غزه و منطقه اشغالی فلسطین ریخته شود اعراب منطقه و کشورهای مرتجع عربی منطقه با این خونریزی دستشان شریک هست .

مهندس صفوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آرمان آزادی فلسطین که با شعار حضرت امام (ره) شروع شد، گفت: تا الان به کمک مجاهدت رزمندگان مقاومت که یکی از اصلی ترین جریان های مؤثر در منطقه است توانسته در برابر دشمنان اسلام ایستادگی قطعی داشته باشد.

وی عنوان داشت: می توان گفت مهمترین پیامد نامگذاری این روز، شکل گیری محور مقاومت است .رزمندگان محور مقاومت؛ شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر وبا این شهیدان عزیز برای ادامه راه آنها پیمان دوباره میبندیم.

وی افزود: رزمندگان محور مقاومت در سراسر عالم به فرماندهی ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز و همچنین تدابیرو حرکتهای بزرگ شهید محور مقاوت سردار حاج قاسم سلیمانی ما الان دیگه به بیخ گوش اسرائیل رسیدیم یعنی منطقه بوکمال هم مرز پایگاههای ما با سرزمین های اشغالیست .اگرکوچکترین حرکتی از رژیم صهیونیستی سر بزنه مسلما” حیفا و تلاویو با خاک یکسان خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان رضوانشهر خاطر نشان کرد: اینکه سردار دلها در میان ما ملت ایران نیست، اما سردار سلیمانی نقش بسیار موثری در تقویت نیروهای جبهه مقاومت داشته و تفکر استکبار ستیزی و عدالت خواهی ایشان در اندیشه های تمامی مسلمانان جهان نقش بسته و استکبار نه تنها این موضوع را می داند بلکه بشدت از آن در هراس است.

فرماندار رضوانشهر همچنین بیان داشت: آنروزی که حضرت امام (ره) می فرمود که راه قدس از کربلا می گذرد شاید خیلی باور نمی کردند اما رشادت رزمندگان و مردم شریف ایران و حتی با صدور انقلاب رشادت و پایمردی مسلمین جهان در غالب تشکیلات محور مقاومت اسلامی الان جوری شده که مجسمه سردار دلها شهید سلیمانی دقیقا روی مرز فلسطین و لبنان که دستش را بسوی اسرائیل دراز کرده نصب میشه و اسرائیل هیچ غلطی نمیتونه بکنه و حتی به این مجسمه نیز نمی تونه تعرض بکنه و این نشان دهنده دست برتر جمهوری اسلامی ایران در مقابل با صهیونیست در منطقه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.