تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
123 بازدید
کد خبر : 5753

فرماندار رضوانشهر:

در جنگ فرهنگی معلمین نقش مهمی دارند

در جنگ فرهنگی معلمین نقش مهمی دارند
فرماندار رضوانشهر در مراسم صبگاه دانش آموزی در جمع معلمین و دانش آموزان این شهرستان گفت: دشمن از نخبگان ما هراس دارد و امروز خانواده ها، مادران ،دختران و خواهران ما را مورد هدف قرار داده است و این معلمین هستید که باید از دانش آموزان پاسداری کنند.

به گزارش آژیم، سید نادر صفوی میرمحله در مراسم صبگاه دانش آموزی در جمع معلمین و دانش آموزان مدرسه دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س) این شهرستان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) گفت: ان شاء ا… امسال با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کنیم که ما همچنان پای این انقلاب ، ولایت و رهبری هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات اخیر و شایعه پراکنی ها در فضای مجازی اشاره نمود و اظهار داشت: دشمن با شایعه پراکنی و دورغ پردازی ها می خواهد به فرهنگ و نظام ما آسیب بزند، لذا این شما معلمین هستید که باید دانش آموزان را نسبت به مسائل آگاه کنید و موضوعات را برای دانش آموزان تبیین نمائید.

وی با بیان اینکه معلمان، به نوعی اولیاء دوم دانش آموزان هستند، خطاب به معلیمن گفت: دشمن از نخبگان ما هراس دارد و امروز خانواده ها، مادران ،دختران و خواهران ما را مورد هدف قرار داده است و این شما معلمین هستید که باید از این دانش آموزان پاسداری کنید.

فرماندار رضوانشهر افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران به سطحی رسیده که الان دشمنان از این قدرت ایران هراس دارند و این همان موفقیت و پیروزی است که دشمن چشم دیدن آن را ندارد.

 

امام جمعه رضوانشهر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز نقش معلمین و دانش آموزان نقش بسیار حساسی است، گفت: دانش آموزان در رشته های مختلف علمی همیشه پیشتاز هستند و باید در کنار تحصیل به سلاح دانش، آگاهی و بصیرت مجهز شوند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی تاکید کرد: دانش آموزان در مقابل شنیده ها بدون تحقیق هر سخنی را نپذیرند و معلمین نیز باید در تبیین موضوعات برای دانش آموزان اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: دشمنان امروز نمی‌خواهند ایران بزرگ و قوی را ببینند و دنبال تضعیف آن هستند و راهکار حل مشکلات بیان واقعیت‌ها و جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.