تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
230 بازدید
کد خبر : 5891

شهرداری رشت شفاف سازی کرد:

گزارش اعتبارات سرفصلهای تشریفات و تبلیغات محیطی در شهرداری منتشر شد

گزارش اعتبارات سرفصلهای تشریفات و تبلیغات محیطی در شهرداری منتشر شد
هزینه کردهای شهرداری در دو بخش تشریفات و تبلیغات محیطی شامل (ساخت کلیپ، تیزر، موشن، طراحی، چاپ و نصب بنر و اسپیس فریم) کاملا شفاف بوده و جهت اطلاع رسانی عموم شهروندان ارائه می گردد.

به گزارش آژیم،بنا بر رویکرد و اولویتهای مورد تاکید سید امیر حسین علوی شهردار رشت شفافیت و پاسخگویی مانند هر زمان دیگر مسیر و هدف قطعی مدیریت شهری می باشد.

 در همین راستا و به جهت رفع ابهام در خصوص اعتبارات سرفصلهای تشریفات و تبلیغات محیطی در شهرداری قابل ذکر است که هزینه کردهای شهرداری در دو بخش تشریفات و تبلیغات محیطی شامل (ساخت کلیپ، تیزر، موشن، طراحی، چاپ و نصب بنر و اسپیس فریم) کاملا شفاف بوده وجهت اطلاع رسانی عموم شهروندان ارائه می گردد.

 قابل ذکر است بودجه تشریفات شهرداری رشت معادل یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و هزینه تبلیغات محیطی هشتصد میلیون تومان بوده که از مجموع هزینه کل حوزه تبلیغات محیطی ۲۵ درصد مختص به ساخت تیزر و کلیپ به درخواست روابط عمومی شهرداری رشت بوده که تنها دو مورد از آن مربوط به کلیپ مناسبتی تبریک شهردار (۴ درصد) و سه مورد نیز ساخت کلیپ ویژه گزارش عملکرد شورای شهر رشت (۱۱ درصد) و مابقی موارد مربوط به موارد روتین حوزه روابط عمومی شامل گزارشهای عملکرد شهرداری و پروژه‌های عمرانی و موضوعات مناسبتی است.

 در خصوص جزییات تبلیغات محیطی و نصب بنر در سطح شهر هم باید گفت که بخش اعظم آن مربوط به تبلیغات مناسبتی است که در طول سال اتفاق افتاده و بخشی هم بنرهای اطلاع رسانی پروژه‌های در حال اجرای شهرداری رشت هستند.

 در حوزه اعتبارات سرفصل تشریفات نیز لازم به ذکر است که ۸۱ درصد آن مربوط به هزینه‌های پذیرایی و غذا و هدایای مدعوین در مراسمات مناسبتی بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.