تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۵
233 بازدید
کد خبر : 5970

اختلافات مالکیتی در باشگاه چوکای تالش:

نامداری تنها به قلعه عقابها باز می گردد

نامداری تنها به قلعه عقابها باز می گردد
نامداري با اشاره به برگزاری جلسه ای پس از بازي چوکا برابر سایپا تهران ،اعلام کرده است بزودي مالکیت باشگاه چوکا به صورت قطعي به او واگذار شده و امیدوار است پس از این با نظر خودش بتواند این باشگاه را مدیریت کند

به گزارش آژیم، در حالی که انتظار می رفت با بازگشت علی نامداری و انتخاب مدیر عامل جدید باشگاه چوکای تالش شاهد بازگشت آرامش به جمع سبزپوشان باشیم ،اما گویا این اتفاقات نشان از جدی تر شدن اختلافات  در بحث مدیریتی و مالکیتی این تیم می باشد.

علی نامداری در گفت و گوی تلفنی با یکی از رسانه ها گفته است: انتخاب مدیر عاملی جدید از سوی هیات فوتبال تالش برای باشگاه چوکا مورد تایید ما نیست و بنده تا هفته ی دیگر مدیرعامل، هیات مدیره و اعضای مدیریتی جدید تیم چوکا را معرفی خواهم کرد.

وی همچنین  انتخاب مدیرعامل برای تیم  چوکا بدون مشورت با او را کاری ناپسند دانسته و بر اخذ مالکیت قطعی  باشگاه براساس توافقات  صورت گرفته تاکید کرده است.

نامداری با اشاره به برگزاری جلسه ای  پس از بازی چوکا برابر سایپا تهران ،اعلام کرده است بزودی  مالکیت باشگاه چوکا به صورت قطعی به او واگذار شده  و امیدوار است  پس از این با نظر خودش بتواند این باشگاه را مدیریت کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.