تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۴۲
213 بازدید
کد خبر : 6314

فرماندار ماسال :

نظارت و بازرسی های مداوم و مستمر در بازار

نظارت و بازرسی های مداوم و مستمر در بازار
فرماندار شهرستان ماسال در جلسه کارگروه تنظیم بازار بیان کرد: پیشرفت و توسعه هر کشور ی به سه اصل، توان سیاسی، توان امنیتی و توان اقتصادی پایبند است

به گزارش آژیم، گیل چالانی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان که روز شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: اصل و پایه رشد وتوسعه هر کشوری به توان سیاسی، امنیتی و اقتصادی پایبند است .
فرماندار ماسال در این راستا بر لزوم نظارت و بازرسی های مداوم و مستمر در بازار و درج قیمت کالا تاکید کرد.
مهندس گیل چالانی با اشاره به دغدغه اصلی مردم در تفاوت قیمت های اجناس بالاخص گوشت قرمز و میوه و تره بار نسبت به شهرستانهای مجاور بیان کرد: بررسی های دقیق و بازرسی های مستمر و جدی در این حوزه با ارائه گزارش در اسرع وقت صورت گیرد.
وی به سهمیه بندی توزیع مرغ در شهرستان به نسبت همکاری و ارائه هر چه بهتر خدمات خرده فروشان اشاره داشت و افزود: هرکدام از خرده فروشان در ارائه خدمات به مشتریان پیشرو باشند میزان سهمیه بیشتری دریافت خواهند کرد.
فرماندار ماسال در خصوص توزیع تهیه نان در روستاها بیان کرد: دهیاران متولیان اصلی پیگیری در حوزه کیفیت و توزیع نان به دست مردم در روستاها هستند.
وی ضمن ابراز نگرانی از انجام وظیفه سد معبر در شهرداریها بیان کرد: پیاده رو جز حقوق شهروندی است و رویه غلطی جا افتاده که برخی از صنوف، پیاده روی شهری را جز مغازه دانسته و وسایل را در آن مکان استقرار داده اند.
گیل چالانی در این خصوص تاکید کرد: شهرداریها با فعال کردن سد معبر این معضل را در اسرع وقت مرتفع کنند.
مهندس گیل چالانی نظارت بر خانه مسافر و عوارض جمع آوری زباله با توجه به اینکه بیشترین زباله در این حوزه تولید می شود را ضروری و همکاری لازم را تاکید نمود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.