تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
196 بازدید
کد خبر : 6329

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان:

رییس حفاظت محیط زیست و سازمان انرژی اتمی به همراه کارشناسان خود به استان گیلان خواهند آمد

رییس حفاظت محیط زیست و سازمان انرژی اتمی به همراه کارشناسان خود به استان گیلان خواهند آمد
دلخوش اباتری با بیان اینکه حل و فصل مشکلات و موانع پیش روی سرمایه‌گذاران و معدن داران استان گیلان هم در اولویت قرار دارد خاطرنشان کرد: در ماه آینده رییس حفاظت محیط زیست و سازمان انرژی اتمی به همراه کارشناسان خود به استان گیلان خواهند آمد تا بتوانیم معضل زباله و شیرابه‌ و تالاب انزلی را به شکل اساسی حل کنیم.

به گزارش آژیم، سید کاظم دلخوش اباتری با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای نجات و احیا تالاب بین‌المللی انزلی اظهار کرد:در مورد معضل پسماند، زباله و شیرابه‌های سمی ناشی از آن در سراوان با محیط زیست و سازمان انرژی اتمی مذاکراتی انجام دادیم و انتظار داریم ثمرات خوبی برای گیلان داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه حل و فصل مشکلات و موانع پیش روی سرمایه‌گذاران و معدن داران استان گیلان هم در اولویت قرار دارد خاطرنشان کرد: در ماه آینده رییس حفاظت محیط زیست و سازمان انرژی اتمی به همراه کارشناسان خود به استان گیلان خواهند آمد تا بتوانیم معضل زباله و شیرابه‌ و تالاب انزلی را به شکل اساسی حل کنیم.

وی اجرای پروژه راه‌آهن استان گیلان با استفاده از تهاتر نفت را یکی از این موفقیت‌ها خواند و گفت: تجارت و اقتصاد ما امروزه با کشور روسیه بیشتر از قبل شده است و حمل و نقل ریلی یکی از پیش نیازهای اصلی استمرار روند همکاری‌ها است.

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس نقش تعاونی‌ها در توزیع کالاها و خدمات و تولید کشور را بسیار مهم ارزیابی نمود و اذعان کرد: برای کشور تولید در بخش تعاون بسیار مقرون به صرفه تر است و میتواند اشتغال بسیار زیادی را از طریق ایجاد و فعال سازی تعاونی‌ها در عرصه اقتصاد ایجاد کرد.

دلخوش اباتری همچنین به پیگیری موضوعات کلان استان گیلان در مجمع نمایندگان استان اشاره داشت و اضافه کرد: به همراه استاندار گیلان و سایر نمایندگان استان جلسات متعددی را با معاون اول رئیس جمهور و وزرا تشکیل دادیم و پیگیر پروژه‌ها و اعتبارات تخصیصی از محل سفر ریاست جمهوری شدیم و موفقیت‌های خوبی را هم به دست آوردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.