تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
241 بازدید
کد خبر : 6459

معرفی ۵٠ نفر از متصرفین اراضی ملی به مراجع قضایی در پناهگاه حیات وحش چوکام

معرفی ۵٠ نفر از متصرفین اراضی ملی به مراجع قضایی در پناهگاه حیات وحش چوکام
۵٠ نفر از متصرفین اراضی ملی با جدیت اداره محیط زیست رشت در برخورد با متصرفین اراضی ملی در پناهگاه حیات وحش چوکام به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش آژیم، محمد تقی تقی زاده بااعلام این خبر گفت : باتوجه به حساسیت های ویژه در خصوص حفظ حقوق بیت المال و اراضی ملی  ، پس ازپایش و بازرسی های مستمر صورت گرفته توسط کارشناسان ومامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رشت ، ۵۰  نفر  ازمتصرفین انفال در پناهگاه حیات وحش چوکام شناسایی و به دادستان عمومی وانقلاب شهرستان خمام معرفی شدند.
رئیس اداره محیط زیست رشت باذکر این نکته که طبق مفاد ۶٩٠ و ۶٩٣ قانون مجازات اسلامی با متصرفین و زمین خواران برخورد قاطع و قانونی خواهد شد ، از همشهریان درخواست نمود از طریق سامانه گویای ١۵۴٠ (تلفن رایگان) در طول شبانه روز در صورت مشاهد مشکلات زیست محیطی ،  تخریب و تصرف اراضی  ملی و تالابی با این شماره تماس و گزارش های مربوطه را اعلام نمایند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی  موضوع و انجام قانونی اقدام شود .
تقی زاده ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضا و شورای حفظ حقوق بیت المال افزود: اراضی ملی در مناطق حفاظت شده امانت نسل های آینده است که تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد مورد تصرف عده ای سود جو قرار گیرد .

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.