تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۵۷
187 بازدید
کد خبر : 6462

قرارداد بهسازی سراوان منعقد شد

قرارداد بهسازی سراوان منعقد شد
سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه انعقاد قرارداد بهسازی سراوان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم تا ظرف سه یا چهار ماه آینده پیشرفت پروژه بهسازی سراوان محسوس و برای مردم منطقه هم قابل لمس باشد.

به گزارش آژیم،سید امیر حسین علوی  در جلسه انعقاد قرارداد بهسازی سراوان که با حضور رضا عاشری و سید حسین رضویان از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، معاونین، مدیران شهرداری، مجری طرح برگزار شد، ضمن توضیح پاره ای از موارد در خصوص این پروژه اظهار داشت: مناقصه اول این پروژه در زمان شهردار قبل بدلیل عدم تائید طرح و تامین منابع مالی و همچنین زمان‌بندی سه ساله برای پروژه قابل اجرا نبود.

 

شهردار رشت ادامه داد: شهرداری رشت با پیگیریهای فراوان توانست طرحی که مشاور در این زمینه تهیه کرده بود را به تائید سازمان شهرداریها برساند.

 

سید امیر حسین علوی با بیان اینکه موقعیت لندفیل سراوان بسیار اضطراری و حائز اهمیت است، عنوان کرد: تمام موارد یاد شده سبب می‌شود که نوع انجام کار و بهسازی لندفیل با حساسیت خاصی همراه باشد و شهرداری رشت هم به این امر واقف است.  

 

وی اذعان کرد: در زمان سرپرست شهرداری رشت هم مناقصه‌ای برای بهسازی سراوان برگزار شد که بنا به اشکالات دستگاه نظارتی و تغییرات فنی بخشی از کار، مناقصه جدید برگزار شد که در این میان اختلاف قیمت بسیار شدیدی بین دو شرکتی که حضور پیدا کرده بودند پدید آمد و در جلسات فنی هم موضوعات مربوط به این کار مورد جمع بندی قرار نگرفت.

 

شهردار رشت از اعمال اصلاحات در طرح بهسازی سراوان و برگزاری مناقصه جدید با یکسری تغییرات قابل توجه خبر داد و ابراز داشت: بررسیهای لازم توسط سازمان بازرسی و سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت و تائیدیه لازم هم در این زمینه صادر شد.

 

علوی اذعان کرد: سراوان تنها متعلق به رشت نیست و متعلق به تمام استان و حتی کشور است، بنابراین انتظار دارم روند بهسازی آن ضمن رعایت مسائل ایمنی با دقت نظر کامل و با سرعت انجام گیرد تا شاهد بروز چالش و البته خسارت نباشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه شهرداری با تمام توان فنی خود برای بهسازی سراوان به میدان وارد شده است، افزود: باید ظرف سه تا چهار ماه آینده به گونه‌ای عمل کنیم که پیشرفت پروژه بهسازی سراوان محسوس و برای مردم منطقه هم قابل لمس باشد.

 

شهردار رشت چاره اندیشی برای تصفیه خانه شیرابه در کوتاه مدت و بلند مدت را هدف دیگر شهرداری رشت ذکر کرد و گفت: برای بهسازی لندفیل سراوان شهرداری رشت با تمام توان در خدمتگذاری حاضر است و همه گونه حمایت را خواهد داشت.

 

رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه استفاده از تمام ظرفیتهای شهرداری برای اجرای بهسازی لندفیل سراوان را خواستار شد و بیان داشت: شورای اسلامی شهر هم به بهترین نحو در کنار شهردار رشت است و هر کمکی که لازم باشد، دریغ نمی‌کند.

 

سید حسین رضویان عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اذعان کرد: اگر بتوانیم زودتر از موعد مقرر کار بهسازی را پیش ببریم، یقینا برای استان گیلان افتخار بزرگی خواهد بود و مشکل مردم منطقه سراوان هم سریعتر برطرف می‌شود.

 

لازم به ذکر است در پایان این جلسه و در حضور اعضای شورای اسلامی شهر رشت قرارداد بهسازی لندفیل سراوان منعقد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.