تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۱۵
651 بازدید
کد خبر : 667

فرماندار رضوانشهر

کارگران امروز سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید هستند

کارگران امروز سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید هستند
سید نادر صفوی میر محله در یادواره شهدای کارگری این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، علی الخصوص شهدای کارگری و همچنین هفته کار و کارگر گفت: کارگران زحمتکش امروز به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید و خدمات پیشگام هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، سید نادر صفوی میر محله در یادواره شهدای کارگری این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، علی الخصوص شهدای کارگری و همچنین هفته کار و کارگر اظهار کرد: کارگران زحمتکش امروز به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید و خدمات پیشگام هستند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به نامگذاری سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری و نقش مهم کارگران در تحقق شعار سال گفت:یکی از مهمترین گروه‌های جامعه هدف در دولت مردمی سیزدهم جامعه کارگری است و وظیفه ما خدمت‌رسانی به جامعه کارگری است چرا که آنان ستون‌های انقلاب هستند و دولت سیزدهم تلاش می‌کند فضای کسب و کار و تولید و هم معیشت کارگران بهبود ببخشد.

در ادامه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های هشت سال دفاع مقدس گیلان نیز با اشاره به نقش شهداء و اهمیت آن در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به درستی برای نسل جوان تبیین شود.

در پایان این مراسم از ۴۵ نفر از کارگران زحمتکش شرکت چوکا و جنگل شفارود با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

به گزارش آژیم، شهرستان رضوانشهر دارای ۹ شهید والامقام کارگر می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.