تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
231 بازدید
کد خبر : 6776

سرپرست بخشداری مرکزی رضوانشهر منصوب شد

سرپرست بخشداری مرکزی رضوانشهر منصوب شد
فرماندار رضوانشهر در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان با بیان اینکه مهمترین دستاورد دولت سیزدهم ارتباط صمیمانه و اعتماد بین دولت و مردم می باشد، گفت: در مسیر خدمت به مردم نباید، شب و روز بشناسیم.

به گزارش آژیم،امروز سه شنبه بیست و سوم آبان ماه مهندس سید نادر صفوی میر محله در آیین تکریم و معارفه سرپرست بخشداری مرکزی که با حضور معاونین فرمانداری، دهیاران و جمعی از شوراهای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: گردش نخبگان و روی کار آمدن سلایق سیاسی و فکری جدید، باعث ایجاد تحرک در مدیریت امور محوله می شود و این چرخه و گردش مدیریتی امری طبیعی است.

وی با بیان اینکه مهمترین دستاورد دولت سیزدهم ارتباط صمیمانه و اعتماد بین دولت و مردم می باشد، گفت: در مسیر خدمت به مردم نباید، شب و روز بشناسیم.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به سیاست های دولت مردمی و ایران قوی گفت: اولویت دولت سیزدهم، کار جهادی برای رفع مشکلات است؛ لذا مدیران باید در میان مردم باشند تا امید و اعتماد در جامعه برای ارتقای سرمایه اجتماعی نظام تقویت شود.

صفوی تصریح کرد: مدیری که در نظام جمهوری اسلامی پست می‌گیرد وقتش برای خودش نیست وقتش باید برای مردم باشد و باید افتخار کنیم که خدمتگذار مردم هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: مدیران شهرستانی باید با به میدان کشاندن همه ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی و دهیاران و شوراهای اسلامی در جهت رفع محرومیت‌ها و پیشبرد اهداف و سیاست های دولت مردمی در راستای خدمت رسانی به مردم حرکت کنند .

فرماندار رضوانشهر در ادامه با تاکید بر لزوم خدمت گذاری بهتر به اهالی بخش مرکزی گفت: مسئولیت امانتی است که به ما مسئولین داده شده، باید خروجی آنها پاسخگویی ما در مقابل مطالبات مردم باشد.

صفوی همچین خواستار تعامل و همکاری مدیران شهرستانی، مسئولین ،دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی با بخشدار مرکزی به منظور توسعه و عمران و آبادانی و رفع مشکلات مردمی منطقه شد.

همچنین در ادامه سرپرست بخشداری مرکزی ضمن حسن نظر استاندار محترم و معاونت سیاسی استانداری و فرماندار شهرستان رضوانشهر که بنده را به عنوان خدمتگزار مردم معرفی کردند تقدیر نموده و افزود: شوراها به عنوان نهاد نظارتی و تصمیم گیری و دهیاران به عنوان بازوی اجرایی و عملیاتی مدیریت روستای محسوب می گردند که تمامی فعالیت ها سبب رشد و توسعه بخش خواهد گردید

فردین ایمانی بیان داشت: از ظرفیت ها ،پتانسیل ها و مشکلات این بخش شناخت کافی دارم و امیدوارم بتوانم با همراهی و همدلی مردم و مسئولین و به کمک شوراهای اسلامی و دهیاران بخش در دولت مردمی سیزدهم بتوانیم گام های مثبت و خوبی در راستای توسعه و تحول این بخش برداریم .

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از زحمات سرکار خانم بهیه انصاری بخشدار سابق تقدیر و آقای فردین ایمانی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی معرفی شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.