تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
216 بازدید
کد خبر : 6799

تجزیه طلبی در سیستان و بلوچستان جایگاهی ندارد

تجزیه طلبی در سیستان و بلوچستان جایگاهی ندارد
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی: تجزیه طلبی در این استان جایگاهی ندارد و مردم سیستان و بلوچستان مظهر وحدت هستند، هزاران شهید برای حفط کشورشان داده‌اند و اگر کسی گفته شاید خواسته نفوذی‌ها را بگوید.

به گزارش آژیم،نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه عصر امروز در سفر به شهرستان خاش در جمع علما، معتمدین و قشرهای مختلف مردم این شهرستان گفت: رساندن پیام رهبر معظم انقلاب به مردم خاش و شنیدن حرف مردم مهم ترین بخش سفر ما به شهرستان خاش است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان گفت: افرادی در قضایای اخیر بی گناه کشته شدندما به خدمت خانواده های آسیب دیده در اتفاقات اخیر رسیدیم و عزای خود از این اتفاقات را اعلام کردیم.

وی افزود این اتفاقات دل شیعه و سنی را به درد آورد که باید بررسی شودوکسانی که تقصیر زیادی نداشتند آزاد خواهند شد و کسانی که بیگناه و خطا کشته شدند شهید اعلام خواهند شد. وی تاکید کرد: امیدواریم با شناختی که از مردم بصیر استان داریم هرچه سریع تر اوضاع به شرایط قبل برگردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: فقط با امنیت می توان استان را توسعه داد و در حوادث اخیر بسیاری از سرمایه گذاران از استان رفتند.

وی افزود: نا امنی مطلوب آل سعود است و ما هرگز نمی گذاریم در استان و کشور نا امنی داشته باشیم .

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد:همه دست به دست هم بدهیم و با حفظ امنیت استانمان را بسازیم.

وی در ادامه گفت: در این سفر فرمایش نمایندگان مردم شنیده و به حضور رهبر معظم اعلام خواهد شد.

در ابتدای این دیدار صالحی فرماندار خاش هم گفت: در هفته گذشته دو رویداد بزرگ در خاش داشتیم، اول در زمینه گاز رسانی که بیش از ۱۲۰ روستا گازرسانی شدند و دوم راه آهن سراسری که قطعه خاش به زاهدان افتتاح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.