تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
209 بازدید
کد خبر : 6835

برگزاری دو پنل تخصصی در اولین روز از همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان

برگزاری دو پنل تخصصی در اولین روز از همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان
دو پنل تخصصی در اولین روز از همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان برگزار گردید.

به گزارش آژیم، زهرا جهانی دبیر اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان در روز سه شنبه 24 آبان 1401 با اعلام این خبر افزود: دو پنل تخصصی با بررسی مسایل مربوط به سرمایه‌‌ گذاری در اراضی ملی و بررسی سرمایه گذاری در آب بندان ها در دو نوبت صبح و عصر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران و نمایندگان شهرداری ها و همچنین سرمایه گذاران و فعالان حوزه گردشگری در مجموعه تالار مرکزی شهر برگزار گردید.

دبیر اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان افزود: توکلی معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان، خرمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای، کارشناسان ادارات کل محیط زیست، راه و شهرسازی، کارشناسان معاونت اقتصادی استاندای گیلان و اداره کل اقتصاد و دارایی، ‌از مدیران حاضر در این پنل های تخصصی بودند.

زهرا جهانی در ادامه بیان کرد: رییس اداره واگذاری در پنل تخصصی اراضی ملی، ضمن تاکید بر ظرفیت ویژه و ممتاز استان در خصوص دارا بودن اراضی ملی و جنگلی بر حمایت و اهتمام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به امر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با رعایت ضوابط و مقررات و حفظ منابع طبیعی تاکید نمودند.

وی افزود: در ادامه در پنل تخصصی مربوط به آب بندان ها که در نوبت عصر برگزار گردید، مدیر عامل آب منطقه ای ضمن بررسی موانع و مشکلات این عرصه از ایجاد بستری مناسب جهت حمایت از سرمایه گذاران جهت ایجاد تأسیسات گردشگری در منابع آبی و آب بندان ها خبرداد و خاطر نشان کرد آب منطقه ای استان گیلان با رفع موانع و تسهیل در امر واگذاری آب بندان ها و همچنین بازنگری در مدت زمان واگذاری آب بندان ها جهت ایجاد امنیت سرمایه گذاری در این حوزه اشاره نمودند.

شایان ذکر است حاضران در این پنل های تخصصی ضمن بیان نظرات و مشکلات خود در حوزه های شهری استان، خواستار رسیدگی به موانع و مشکلات و تسریع در فرآیند صدور مجوز و تسهیل در امر سرمایه گذاری گردشگری در مناطق استان گردیدند. اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان چهارشنبه ۲۵آبان ماه، میزبان برگزاری دو پنل تخصصی دیگر با موضوع سرمایه گذاری در خانه های تاریخی و سرمایه گذاری در حریم خارج از شهرها خواهد بود. علاقمندان جهت شرکت در پنل ها و بازدید از نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری می‌توانند از ساعت ۱۰ لغایت ۱۹ در محل تالار مرکزی شهر رشت واقع در پارک ملت بازدید به عمل آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.