تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
367 بازدید
کد خبر : 6990

همه اغتشاشات را در کشور و بالاخص شهرستان ماسال را محکوم می کنیم

همه اغتشاشات را در کشور و بالاخص شهرستان ماسال را محکوم می کنیم
گیل چالانی با محکوم کردن اغتشاشات در کل کشور بیان کرد: آشوبگران افراد خودفروخته ای هستند که به تابلوی گلزار شهدا هم تعرض کردند، شهدایی که امنیت امروز را مدیون آنها هستیم.

به گزارش آژیم،حامد گیل چالانی فرماندار ماسال صبح امروز شنبه، ۲۸ آبان در جلسه شورای اداری ماسال با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس خود را ثابت کرده اند و بعد از دفاع مقدس در قائله های مختلف و در همه بحران ها و شرایط سخت، پا به پای مردم ایستادگی کردند و اثبات کردند پای این انقلاب و نظام و در کنار مردم هستند و از آرمان های این نظام دفاع خواهند کرد.

فرماندار ماسال افزود: اتفاقات روز پنجشنبه در ماسال نشان از این داشت که مردم این شهرستان پای این انقلاب هستند، زیرا مردم ماسال با کسانی که اقدام به این کار کردند و از بیرون شهرستان وارد شده بودند همکاری نکردند و تعداد معدودی از افراد برای این شهرستان بودند.
وی با بیان اینکه مردم با غیرت ماسال انقلابی هستند و انقلابی باقی خواهند ماند گفت: لحظه استارت اغتشاشات در شهر ، مردم می خواستند که اجازه ورود و مقابله با آشوبگران داده شود تا خودشان جواب این آشوبگران را بدهند.

گیل چالانی با محکوم کردن اغتشاشات در کل کشور بیان کرد: آشوبگران افراد خودفروخته ای هستند که به تابلوی گلزار شهدا هم تعرض کردند، شهدایی که امنیت امروز را مدیون آنها هستیم.

فرماندار ماسال با بیان اینکه مسئولان باید امور مربوط به مردم را درست انجام دهند خاطرنشان کرد: سیاست های مربوط به دولت را باید درست انجام دهیم تا رضایتمندی بیش از پیش نماییم

وی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جایگاه ویژه ای در منطقه قرار گرفته است اظهار کرد: امروز همه کسانی که نسبت به نظام عقده داشتند مانند اینترنشنال ، مسیح علینژاد؛ ربع پهلوی، آمریکا، فرانسه، اسرائیل و… وارد میدان شده اند تا نظام را ساقط کنند زیرا نمی توانند پیشرفت و توسعه این نظام را ببینند امروز با تلاشهای دولت سیزدهم در حوزه های محتلف درحال رشد وپیشرفت هستیم درحوزه بهداشت و درمان، اقتصاد و معیشت، مسائل زیست محیطی، سیاست متوازن خارجی، پیشرفت چشم گیری داشته ایم لذا دشمنان این نظام و انقلاب این رشد را بر نمی تابند.
گیل چالانی افزود: دشمنان بدانند که مردم پای کار این نظام هستند و اجازه به ثمر نشستن نقشه های شومشان را نخواهند داد.
فرماندار ماسال با اشاره به اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در مرکز استان گفت: شهرداران ماسال و شاندرمن حضور موفقی در این نمایشگاه داشتند.

گیل چالانی با بیان اینکه در حوزه رصد اشتغال آمار شهرستان پایین است خاطرنشان کرد: مدیران مربوطه باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا پایان سال به صورت 100 درصدی این موضوع تحقق یابد.
فرماندار ماسال وضعیت مدیریت پسماند را در شهرستان قابل قبول ندانسته و تاکید کرد متولیان امر در راستای مدیریت پسماند اقدامات ویژه ای انجتم داده و منابع طبیعی شهرستان زمین تعرفه شده در این راستا را تعیین تکلیف نماید.
لازم به ذکر است در ابتدای جلسه حسین اشرفی به عنوان رئیس اتاق اصناف و فرامرز آزاد به عنوان رئیس دفتر نماینده مجلس در شهرستان ماسال معرفی گردیدند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.