تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
215 بازدید
کد خبر : 6994

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت؛

لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس رضوانشهر

لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس رضوانشهر
فرماندار رضوانشهر ضمن حضور در اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس تاکید کرد.

به گزارش آژیم، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار، امروز شنبه بیست و هشتم آبان مهندس سید نادر صفوی میرمحله با حضور در اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان ضمن دیدار با رییس و پرسنل این مجموعه، از زحمات و تلاش های آنان برای بهبود ارتباط مردم و جامعه با کتاب و کتابخوانی قدردانی نمود.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: فرهنگ کتابخوانی باید در مدارس ترویج شود تا زمینه لازم برای بهره مندی مطلوب هر دانش آموز در راستای تقویت اطلاعات خود از دیگر منابع علمی فراهم گردد.

فرماندار رضوانشهر افزود: مطالعه کتاب یکی از ضروریات زندگی انسان در برهه های مختلف زمانی بشمار می رود که نقش مهم آن درارتقای فرهنگ و توسعه جامعه بسیار تاثیر گذار است، بایستی با اقدام های عملی و عملیاتی برای ارتقای حوزه کتاب و کتابخوانی تلاش کنیم.

فرماندار رضوانشهر در ادامه تاکیدکرد:شهرداران و دیگر دستگاه های اجرایی این شهرستان همکاری لازم را با این مجموعه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی داشته باشند.

همچنین سرکارخانم پورخدایاررئیس کتابخانه های عمومی شهرستان نیزگزارشی ازآخرین وضعیت این نهادفرهنگی خدمت فرماندار رضوانشهر ارائه نمودند.

*بیش از 30 هزارجلد کتاب درسه باب کتابخانه عمومی شهرستان رضوانشهر وجود داردودرمجموع حدود 3 هزار نفر عضو فعال این کتابخانه ها هستند

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.