تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
323 بازدید
کد خبر : 7013

در پیام تبریک فرمانده سپاه تالش به مناسبت هفته بسیج آمده است :

بسیج توانمندتر و پرفروغ‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف حضور خواهد داشت

بسیج توانمندتر و پرفروغ‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف حضور خواهد داشت
نقش بسیج در یاری رساندن به مردم در تمامی عرصه ها از جمله اقدامات این نیروی مردمی در حوادث طبیعی، محرومیت زدایی، مواسات مومنانه و مبارزه با بیماری کرونا ستودنی است.

به گزارش آژیم، سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه در پیامی هفته بسیج و ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) را تبریک گفت.

متن پیام سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات به پیشگاه مقدس یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و درود فراوان به روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و ارواح تابناک شهدای اسلام و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی).

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیان گذار بسیج و بیعتی است با بزرگ بسیجی دلاور مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی).

امروز، تفکر بسیجی که در فرمایش رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان لشکر مخلص خدا نامگذاری شده است،به مدد علم، بینش،نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی توانسته است در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد. نقش بی بدیل بسیج در دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی و همچنین در یاری رساندن به مردم در تمامی عرصه ها از جمله اقدامات این نیروی مردمی در حوادث طبیعی، محرومیت زدایی، مواسات مومنانه و مبارزه با بیماری کرونا ستودنی است.

با امید این که این نهاد انقلابی در سایه توجهات حضرت باریتعالی و بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی ، با شعار محوری “بسیج، خدمتگزار ملت ایران” توانمندتر و پرفروغ‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف حضور فعال، مستمر و جدی داشته باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،رزمندگان،جانبازان و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به تمامی بسیجیان غیور شهرستان تالش تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه
فرمانده سپاه ناحیه تالش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.