تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
253 بازدید
کد خبر : 7065

حسن محمد یاری:

هر کس بذر ناامیدی در دل مردم بکارد،قطعا خیانت کرده است

هر کس بذر ناامیدی در دل مردم بکارد،قطعا خیانت کرده است
مردم میخواهند ما بستری ایجاد کنیم جوانانشان سر یک شغل مناسب بروند ،تشکیل زندگی بدهند وآینده این نظام را رقم بزنند.

به گزارش آژیم، حسن محمد یاری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بخش اسالم با اشاره به اینکه بیشترین مراجعات به ما در زمینه اشتغال و مشکلات معیشتی است،اظهار کرد:مردم نجیب ایران همواره حامی نظام بوده اند و ما وظیفه داریم در جهت رفع مشکلات و نیازهای آنان تلاش خود را دوچندان کنیم.

نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم مگر چه می خواهند؟،مردم می خواهند ما بستری ایجاد کنیم جوانانشان سر یک شغل مناسب بروند ،تشکیل زندگی بدهند و آینده این نظام را رقم بزنند،گفت:چه شده است که ما نتوانستیم این بستر مناسب را فراهم بکنیم؟

وی با اعلام اینکه البته ما وظیفه داریم امید را در جامعه ارتقا بدهیم و هر کس که بذر ناامیدی در دل این مردم بکارد،قطعا هم به نظام ،هم به جامعه و هم به خانواده خودش خیانت کرده است،افزود:ما وظیفه داریم دستاوردهای نظام را به مردم اعلام کنیم ،به هر حال در سالهای گذشته مسوولین منشا خدماتی برای منطقه بوده اند ،اما این ایده آل ما نیست.

محمد یاری با تاکید بر اینکه خدا را شاکریم که در منطقه تالش یک وحدت،همبستگی و رفاقتی حاکم است ،هرگونه اقدامی در جهت بر هم زدن آرامش جامعه چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی که موجب تنش و اختلاف در بین مردم شود،را خیانت دانست.

این نماینده مجلس با اشاره به پیگیری های انجام شده اظهار امیدواری کرد که در دهه فجر امسال یک باند پل اسالم مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی همچنین استقرار حوزه قضایی در بخش اسالم را یکی دیگر از مطالبات مردم این منطقه عنوان کرد که با پیگیری های انجام شده مقرر شده است ،شهرداری و شورای اسلامی این شهر زمین مناسبی جهت احداث ساختمان حوزه قضایی تهیه کنند تا مردم این منطقه برای پیگیری امورات قضایی خود به شهر تالش مراجعه نکنند.

آسفالت مسیر توریستی اسالم به خلخال یکی دیگر از محورهای سخنرانی نماینده تالش بود که وی با اشاره به اجرای بخشی از پروژه اظهار امیدوار کرد با توجه به تامین اعتبار 40 میلیارد تومانی ،بزودی آسفالت بخشی از این محور به اتمام برسد ./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.