تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
216 بازدید
کد خبر : 7651

حسنی بندپی نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس را تشریح کرد

استقبال فراکسیون مستقلین ولایی از ترمیم کابینه توسط دولت

استقبال فراکسیون مستقلین ولایی از ترمیم کابینه توسط دولت
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون گفت: دولت بنا به صلاحدید خود اقدام به ترمیم کابینه کرده که اقدام مثبتی بوده و مورد استقبال اعضای فراکسیون مستقلین ولایی مجلس قرار گرفته است

به گزارش آژیم،محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به تشریح نشست صبح روز گذشته (یکشنبه، 6 آذر ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس پرداخت و گفت: مهم ترین دستورکار این جلسه برگزاری مجمع عمومی سالانه برای انتخاب هیأت رئیسه و شورای مرکزی اجلاسیه سوم بود که به دلیل اینکه تعداد به حد نصاب نرسید، برگزاری آن به جلسه بعدی موکول شد. طبق اساسنامه با توجه به عضویت 60 نفر از نمایندگان در فراکسیون باید نصف به علاوه یک نفر از اعضا برای برگزاری انتخابات هیأت رئیسه فراکسیون حضور داشته باشند.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: غلامرضا نوری قزلجه رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در ادامه جلسه گزارش مفصلی درباره مسائل داخلی فراکسیون ارائه و راهکارهایی برای تقویت عملکرد آن در قوه مقننه و نظارت بر قوه مجریه مطرح کرد که مورد تأکید اعضا قرار گرفت. سایر اعضای فراکسیون نیز گزارش هایی از مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حوزه های انتخابیه خود ارائه کردند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع احتمال گزینه بودن بذرپاش برای وزارت راه و شهرسازی که در جلسه فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: اعضای فراکسیون از موضوع ترمیم کابینه استقبال کردند به خصوص که با توجه به عدم کارآمدی لازم در برخی وزارتخانه ها لازم است دولت خودش اقدام به ترمیم کابینه کند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به استقبال مجلس از ترمیمی که خود دولت با توجه به ارزیابی ها، نظارت ها و نتیجه تحقیق و تفحص ها صورت می‌دهد، خاطرنشان ساخت: این اقدامات نظارتی دولت را وادار به تغییر می کند تا بنا به صلاحدید تغییراتی صورت دهد که مورد استقبال مجلس و اعضای فراکسیون قرار دارد./

پایان پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.