تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
217 بازدید
کد خبر : 7732

نماینده رشت در نامه ای خطاب به نماینده ولی فقیه در گیلان؛

ابهامات مالی در برگزاری کنگره میرزا

ابهامات مالی در برگزاری کنگره میرزا
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس و ناظر اجرای کنگره میرزاکوچک جنگلی طی نامه ای به نماینده ولی فقیه در گیلان اعتراض خود را به نحوه برگزاری اجلاسیه ها و هزینه کردهای مالی این کنگره اعلام کرد.

به گزارش آژیم،جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس و ناظر اجرای کنگره میرزا کوچک جنگلی طی نامه ای به نماینده ولی فقیه در گیلان اعتراض خود را به نحوه برگزاری اجلاسیه ها و هزینه کردهای مالی این کنگره اعلام کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

محضر گرامی حضرت آیت الله فلاحتی، نماینده محترم ولی فقیه در گیلان و امام جمعه شهرستان رشت

با سلام و احترام و با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به استحضار می رساند ۱۱ آذر ۱۴۰۱ یکصدمین سال شهادت میرزا کوچک جنگلی روحانی مبارز و نماد مقاومت مردم گیلان می باشد.

با توجه به پیام پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در کنگره سال ۱۳۹۱ ، همواره بر خود لازم دانستم باتوجه به ظرفیت های موجود در استان و با هماهنگی مجموعه های فرهنگی گیلان مقدمات کنگره (بین المللی تبدیل به ملی شد) میرزا کوچک با محوریت معرفی این بزرگمرد اسوه ایثارو شهادت، تبیین سبک زندگی ساده و الگوی عرصه جهاد و شهادت و برطرف نمودن شبهات پیرامون این شخصیت مظلوم به نسل معاصر و آینده پیگیری و در کمیته جدول ۱۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای کنگره تصویب شد. (یک مرحله ۷٫۵ میلیارد تومان واریز شد)

در اولین جلسه که به حضور حضرتعالی شرفیاب شدیم قرار شد کمیته ای با هدایت حضرتعالی (طبق دستورالعمل ابلاغی) تشکیل و کارهای اجرایی کنگره انجام گیرد.

متاسفانه نه تنها کمیته شکل نگرفت بلکه مسیر کنگره تغییر پیدا کرد و پس از گذشت ماهها از آغاز این اتفاق ملی روزشماری برای برنامه پیش بینی نشد، بلکه به چند جلسه در خارج از استان اکتفا گردید. ( اعزام چندین اتوبوس از مردم گیلان به تهران جهت نشست در برج میلاد و همچنین درج آرم کنگره در بعضی از دستگاهها که برنامه آنها مصادره شد و …)

اینجانب ضمن تأسف از عملکرد ضعیف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درخواست پیگیری و رفع ابهامات در هزینه کرد و نحوه برگزاری کنگره را دارم

ضمناً چون برنامه ای برای ادامه کار نداشتند پیگیر بقیه منابع تصویبی نیستند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.