تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
144 بازدید
کد خبر : 7771

استاندار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان؛

عملکرد دستگاه ها در توسعه تولید و اشتغال گیلان، اطلاع رسانی شود

عملکرد دستگاه ها در توسعه تولید و اشتغال گیلان، اطلاع رسانی شود
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه بانک ها باید تعامل با سرمایه گذاران در چارچوب قانون را جدی تر دنبال کنند، گفت: اقدامات صورت گرفته دستگاه ها در توسعه تولید و اشتغال گیلان به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش آژیم،اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اهمیت تولید در توسعه اقتصاد پایدار اظهار کرد: با تقویت تولید به عنوان مولفه‌ مهم رشد اقتصادی درون‌زا، مسیر پیشرفت اقتصاد کشور هموارتر می شود.

وی با بیان اینکه مسئله تولید از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و راهبردهای اساسی دولت انقلابی مردمی سیزدهم است ، بر لزوم هم افزایی و تعاملات بین بخشی در تحقق این مهم تاکید کرد.

دکتر عباسی تصریح کرد: بخش خدمات نیز همانند تولید بااهمیت است و حمایت از سرمایه‌گذاری در این بخش ها رشد اقتصادی در سطح کلان را به دنبال دارد.

وی اولویت اصلی پرداخت تسهیلات را بنگاه‌های اقتصادی دارای مشکلات نقدینگی دانست و افزود: بانک ها باید تعامل با سرمایه گذاران در چارچوب موازین قانونی و حمایت از تولید و اشتغال را جدی تر دنبال کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان به اقدامات صورت گرفته در جهت تولید و اشتغال در استان اشاره و خاطرنشان کرد: سیاست‌های دولت سیزدهم در جهت رونق تولید و اشتغال آفرینی است و در ارزیابی عملکرد بانکها نیز مسئله تولید، از ارکان اصلی محسوب می شود.

دکتر بر لزوم اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته بخش های مختلف دولت به مردم تاکید کرد و گفت: جلب اعتماد عمومی با شفافیت سازی و پرهیز از سیاه نمایی محقق می شود ، به این سبب ضرورت دارد از ظرفیت رسانه جهت ارائه اقدامات صورت گرفته در بخش تولید و اشتغال استان به جامعه بیشتر استفاده کرد.

وی اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید نسبت به نمایش دستاوردها و تلاش‌های سازمان خود جدی تر عمل کنند، چنانکه پایگاه اطلاع رسانی هریک از نهادها به کارنامه عملکرد آن بخش تبدیل شود.

دکتر عباسی با تاکید بر افزایش هم افزایی مدیران دستگاه های اجرایی و بانکها در حل مشکلات مردم، بیان کرد: مدیران دستگاه اجرایی هر یک نماینده دولت محسوب می‌شوند و باید در عمل به وظایف محوله به عنوان امانتی نزد خود و نیز گره گشایی در امورات مردم کوشا باشند.

وی به مسئولان توصیه کرد تلاش شبانه‌روزی و اقدام جهادی برای حل مشکلات مردم و آبادانی کشور را جایگزین اقدامات روزمره و “ما می توانیم” را جایگزین نمی توانیم کنند.

در این جلسه مشکلات تعدادی از بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از سوی استاندار گیلان دستوراتی لازم جهت رفع موانع تولید آنها صادر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.