تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
213 بازدید
کد خبر : 7892

پرداخت تسهیلات 130 میلیاردی فرزند آوری در رضوانشهر

پرداخت تسهیلات 130 میلیاردی فرزند آوری در رضوانشهر
در 8 ماه سالجاری از سوی بانک های عامل شهرستان در حوزه فرزندآوری تعداد 376 فقره به مبلغ بیش از 130 میلیارد ریال و در حوزه ازدواج تعداد 344 فقره به مبلغ حدود 447 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش آژیم،امروز پنجشنبه دهم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه شورای هماهنگی بانک ها که با محوریت تسهیل در پرداخت تسهیلات تبصره 16 و 18 ازدواج، فرزندآوری، مشاغل خانگی و… شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از دستورالعمل های مهم مورد توجه مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور موضوع ازدواج ،فرزندآوری و افزایش جمعیت کشور است، تاکید کرد: برای دستیابی به این مهم باید از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده نمود.

وی گفت: در 8 ماه سالجاری از سوی بانک های عامل شهرستان در حوزه مشاغل خانگی 11میلیارد ریال در بخش مستقل و پشتیبان، در حوزه فرزندآوری تعداد 376 فقره به مبلغ بیش از 130 میلیارد ریال در حوزه ازدواج تعداد 344 فقره به مبلغ حدود 447 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: روسای بانک های دولتی و خصوصی در راستای سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، حمایت جدی از طرح‌های اشتغال آفرین و دانش بنیان داشته باشند.

صفوی برعدم سخت گیری بانکها در پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن نیز تاکید کرد و افزود: بانک‌ها در تامین سرمایه برای واحدهای تولیدی، پرداخت تسهیلات مسکن، ازدواج، فرزند آوری، اشتغالزایی و قرض الحسنه به مردم بالاخص اقشار آسیب پذیر باید بیش از پیش تلاش نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.