تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
199 بازدید
کد خبر : 7957

محورهای شمالی بارانی

محورهای شمالی بارانی
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در محورهای مواصلاتی ۱۵ استان خبر داد.

به گزارش آژیم،سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محور چالوس دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و محورهای هراز و فیروزکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس سنگین گزارش می‌شود.

شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه‌ها گفت: بارش برف و باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های مازندران، البرز و اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان شمالی، گیلان و زنجان گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین پدیده مه گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، خراسان رضوی، زنجان، مازندران، قزوین، همدان، کردستان و کرمانشاه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در پایان گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.