تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
112 بازدید
کد خبر : 7989

جلسه هماهنگی تور فرهنگی،هنری میرزاکوچک خان برگزار شد

جلسه هماهنگی تور فرهنگی،هنری میرزاکوچک خان برگزار شد
جلسه هماهنگی برگزاری تور فرهنگی هنری میرزا کوچک‌خان با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون‌گردشگری سپاه، معاونین اداره‌کل و جمعی از روسای شهرستانهای مرتبط روز شنبه مورخ 12 آذر 1401 در مکان دفتر مدیرکل برگزار گردید.

به گزارش آژیم، جلسه هماهنگی برگزاری تور فرهنگی هنری میرزا کوچک‌خان با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون‌گردشگری سپاه، معاونین اداره‌کل و جمعی از روسای شهرستانهای مرتبط روز شنبه مورخ 12 آذر 1401 در مکان دفتر مدیرکل برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن خوش‌آمدگویی ، هدف از برگزاری تور را اشاعه فرهنگ ایثار دانست و با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدضله العالی ) بر ترویج آئین‌های ارزشمند دینی در حزوه های مختلف از جمله میراث فرهنگی و گردشگری تایید کزد .

جهانی با ارائه راهکار و بیان توضیحات در خصوص برگزاری با شکوه تور گردشگری میرزا افزود: با اجرای طرح مذکور پیش بینی می‌شود تا بازدیدکنندگان از محل تولد این شخص برجسته مذهبی و ملی در شهر رشت و شهرستانهای دیگر که به نوعی نشانهای از ایشان بجا مانده بازدید نمایند.

لازم به ذکر است درادامه هریک از حاضران به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خویش پرداخته و اقدامات مورد نظر به تصویب حاضران رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.