تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
205 بازدید
کد خبر : 8030

برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی در رضوانشهر

برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی در رضوانشهر
امروز سه شنبه همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی با حضور دکتر آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش آژیم،امروز سه شنبه همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، دادستان عمومی و انقلاب، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرهنگیان و مدیران مدارس شهرستان رضوانشهر در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در این همایش در جمع مدیران مدارس و فرهنگیان رضوانشهر گفت: ما در مواجه با کلید واژگانی چون تزکیه و تعلیم و آمورش و پرورش یک ترکیب عاطفی را ملاحظه می کنیم و با تنویر افکار جامعه و انتقال فرهنگ مواجه می شویم.

آقایی افزود: یکی از بنیادی ترین نهاد تربیتی نهاد آموزش و پرورش است که منشاء و مبنای خردورزی و اندیشه ورزی است نهادی است که همه ما از این نهاد مقدس ظهور و بروز کرده ایم.
اگر ما به این نهاد توجه کنیم، در نظام حاکمیتی، طبیعی است که ما یک جامعه موفق و رو به پیشرفت در آینده خواهیم داشت.

معاون دادگستری گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش یا مدرسه بعد از خانواده مقدس ترین نهاد است، تصریح کرد: مدیران آینده حاصل تربیت معلمین ما هستند، نسل پذیری اولیه هرچند در خانواده آغاز می شود اما الگوه پذیری فرزندان از معلمین از والدین بیشتر است، لذا هر چقدر در این حوزه بیشتر تلاش کنیم، جامعه ما به تعالی خواهد رسید.

احمد آقایی بیان داشت: رویکرد یا وظیفه آموزش وپرورش فقظ همین آموزش نیست، شاکله آموزش و پرورش، تربیت می باشد، به خاطر همین است که می بینم تزکیه و تعلیم دو هم زادی هستند که در آموزه های دینی و اخلاقی ما در تعالی نظام اجتماعی در کنار هم قرار دارد.

ایشان اضافه کرد: اما آن چیزی که امروز جامعه ما را دچار چالش کرده بحث خشونت است ، اگر ما با اطلس جنایی دنیا و حتی در کشور و استان و شهرستان نگاه کنیم رفتارهای که منشاء خشونت دارند رقم فراوانی شان در اطلس جنایی ما زیاد است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.