تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
140 بازدید
کد خبر : 8033

برگزاری نشست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی لنگرود

برگزاری نشست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی لنگرود
به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر ، روز دانشجو، نشست صمیمی جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشجویان دانشکده پرستاری مامایی - پیراپزشکی شرق گیلان- لنگرود برگزار و از نفرات برتر علمی ، تجلیل شد

به گزارش آژیم،دکتر فردین مهرابیان-  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی  نشستی با دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی و پیرا پزشکی لنگرود، ضمن تبریک روز دانشجو و روز پرستار، خطاب به دانشجویان، اظهار داشت ؛ شما جوانان در بهترین فصل از زندگی خود قرار دارید زیرا دوران دانشجویی با همه سختی ها ، بسیار خاطره انگیزو پر هیجان است .

وی با تاکید بر اینکه ورود به دانشگاه پایان راه نیست بلکه آغاز راه است،  تصریح کرد ؛ باید در این راه به دنبال اهداف بزرگ و علم آموزی باشید و جهانی فکر و حرفه ای عمل کنید . برای آینده خود برنامه ریزی داشته باشید و زمان لازم را به مطالعه اختصاص دهید .
دکتر مهرابیان در خاتمه با اشاره به ارتباط منطقی دانشجویان با اساتید مشاور ، یادآور شد؛ شما علاوه بر  امور تحصیلی در مسایل شخصی نیز می توانند از نظرات اساتید مشاور خود بهره مند شوند و در موارد لازم از کارشناسان مشاور و سلامت دانشگاه کمک بگیرید.
دکتر ابراهیم میرزاجانی- رییس دانشکده پرستاری و مامایی_ پیراپزشکی شرق گیلان- لنگرود ، نیز در  این نشست با اشاره به اینکه دوران دانشجویی بسیار زود گذر است، گفت: ما تا دیروز دانشجو بودیم و امروز نیز در مقام معلمی در حال کسب  علم و دانش هستیم .
وی ادامه داد: دانشکده پرستاری و مامایی_ پیراپزشکی شرق گیلان، دانشکده ای منحصر به فرد است زیرا متشکل از دو دانشکده  بوده و همچنین دارای رشته های تحصیلی منحصر به فرد و خاص، می باشد.
در پایان  این نشست ، ضمن پاسخ  به سوالات مطروحه دانشجویان ، از ۸۹ تن از دانشجویان رتبه های برتر رشته های مختلف با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه، تجلیل شد.
لازم به ذکر است ؛ در نشست مذکور، دکتر محمود مرتضوی- مشاوررئیس و سرپرست دفتر ریاست دانشگاه و دبیر کمیته انضباطی، دکتر روشن عاشوری-مدیرامور دانشجویی و طیبه احمدی تاج- رییس اداره فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند./ص

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.