تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۵
210 بازدید
کد خبر : 8066

برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره تئاتر گیلان، معرفی و تجلیل شدند

برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره تئاتر گیلان، معرفی و تجلیل شدند
برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره تئاتر گیلان طی مراسم اختتامیه که در تئاتر شهر رشت (مجموعه سردار جنگل) برگزار شد؛ از سوی هیات داوران، معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش آژیم،برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره تئاتر گیلان طی مراسم اختتامیه که در تئاتر شهر رشت (مجموعه سردار جنگل) برگزار شد؛ از سوی هیات داوران، معرفی و تجلیل شدند.

جشنواره استانی تئاتر گیلان با حضور هیأت انتخاب به ترتیب رضا میرمعنوی، فرهاد رحمان‌زاده، مهرداد بخشی، مهرانه به‌نهاد و علی اسدی و همچنین داوران شامل ایوب آقاخانی، وحید نفر و محسن سراجی و نیز منتقدین جشنواره شامل سلمان اسماعیل زاده و علیرضا پارسی از ۱۲ آذر ماه جاری، آغاز و ۱۴ آذر ماه به کار خود پایان داد.

آرای هیات داوران جشنواره در بخش‌های مختلف آن، به شرح زیر است؛

** پوستر و بروشور:

هیات داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی، از طراحی آگاهینامه‌های دو نمایش تاسیان (طراح شاهین بشرا) و پر (طراح محمد امین قنبری) تقدیر به عمل آورد.

** موسیقی:

در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی، از آهنگساز نمایش «جشن» شهاب آزادی وطن تقدیر بعمل آورد.

در بخش برگزیده نیز هیات داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی، آهنگساز نمایش «ابدیت» محمد حقیقت طلب را به عنوان برگزیده معرفی کرد.

** طراحی لباس:

هیات داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی، طراح لباس نمایش «آخرین مذاکره پرنسس‌های جوان»، هستی فرجی را برگزید.

** طراحی صحنه:

در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی، از طراحان صحنه دو نمایش «اسم شب، ضحاک زهرماری» وحید درویشی و نمایش «جشن» رضا فتوت خواه تقدیر بعمل آورد.

البته هیات داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه‌ی نقدی، طراح صحنه نمایش‌های «پر» و «خانه‌ای برای پرواز» محمد رسائلی را برگزید.

** بازیگری:

در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی، بازیگر نوجوان نمایش «خانه‌ای برای پرواز» آرتینا علیزاده را تقدیر کرد.

بازیگری آقایان:

تقدیر: در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از دو بازیگر نمایش «تاسیان» عرفان اقبالی و ارشیا زمانی تقدیر به عمل آورد.

جایزه سوم: در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش‌های «ابدیت» و «جشن» محمد فرحبخش تقدیر به عمل آورد.

جایزه دوم: در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش «جشن» رضا فتوت خواه تقدیر به عمل آورد.

جایزه اول: در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش «خانه‌ای برای پرواز» محمد رسائلی تقدیر به عمل آورد.

بازیگری بانوان:

هیات داوران از هماهنگی گروهی ترکیب بانوان بازیگر نمایش «توت‌های وحشی» با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر به عمل آورد. این جایزه به نمایندگی به «زهرا صدری» اهدا شد.

جایزه سوم: در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگران نمایش‌های «ابدیت» و «جشن»، روژان فتوت خواه و آتیلا حجازی را معرفی کرد.

جایزه دوم: در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی، بازیگر نمایش «اسم شب، ضحاک زهرماری» شیوا رجبی را معرفی کرد.

جایزه اول: هیات داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه‌ی نقدی به عنوان برگزیده به خانم «مرجان موسی نژاد» بازیگر نمایش «اسم شب، ضحاک زهرماری» اهدا شد.

** کارگردانی:

جایزه سوم: در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به کارگردانی نمایش «توت فرنگی‌های وحشی» خانم «زهرا صدری» اهدا شد.

جایزه دوم: در این بخش هیات داوران، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به طور مشترک به کارگردانان نمایش‌های «خانه‌ای برای پرواز» و «اسم شب، ضحاک زهرماری» به ترتیب مجید کاظم زاده‌ی مژدهی و وحید درویشی اهدا کرد.

جایزه اول: در این بخش هیات داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی، کارگردان نمایش «جشن» رضا فتوت خواه را در این بخش برگزیده خود معرفی کرد.

** نمایشنامه‌نویسی:

تقدیر: در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی، از نویسنده نمایش‌های «خانه‌ای برای پرواز» و «پر» مجید کاظم زاده‌ی مژدهی تقدیر بعمل آورد.

جایزه سوم: در این بخش هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به نویسنده نمایشنامه «اسم شب، ضحاک زهرماری» وحید درویشی اهدا کرد.

جایزه دوم: در این بخش هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به نویسنده نمایشنامه «جشن» آرمین حمدی‌پور اهدا کرد.

جایزه اول: هیات داوران هیچ نمایشنامه‌ای را در میان آثار موجود شایسته احراز رتبه اول ندانست.

** کار برگزیده:

هیات داوران نمایش‌های نمایش «جشن» به کارگردانی رضا فتوت خواه و «اسم شب، ضحاک زهرماری» به کارگردانی وحید درویشی را بدون اولویت به عنوان آثار برگزیده این دوره به اداره کل هنرهای نمایشی معرفی کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.