تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
172 بازدید
کد خبر : 8243

در جلسه با مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان مطرح شد:

3برابر شدن اعتبار نوسازی مدارس رضوانشهر

3برابر شدن اعتبار نوسازی مدارس رضوانشهر
در دولت سیزدهم 38 پروژه نوسازی مدارس در حوزه محرومیت زدائی در سطح استان گیلان در دست اجراء می باشد که از این تعداد 4 مورد مربوط به حوزه شهرستان رضوانشهر می باشد.

به گزارش آژیم، امروز یکشنبه بیستم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله در نشست با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان ضمن قدردانی از حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در رضوانشهر، خواستار توجه ویژه نوسازی مدارس به تکمیل و تجهیز طرح ها و مراکز آموزشی شهرستان شد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و نقشی که می تواند در تربیت و پرورش آینده سازان ایفا کند، اضافه کرد: توسعه زیرساخت های آموزشی شهرستان و توجه به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش ضروری است، امیدواریم با تلاش مجموعه آموزش‌ و پرورش استان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، اقدامات و اعتبارات کافی در حوزه ساخت و‌ تجهیز مدارس نیمه کاره شهرستان بطور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در حوزه آموزشی گفت: حدود 2 میلیارد تومان در حوزه زیرساختی و آموزشی برای مدارس در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش اعتبار داشتیم تا دانش آموزان عزیر بتوانند از این خدمات آموزشی استفاده بهینه داشته باشند.

سید نادر صفوی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حوزه زیرساختی در نهاد مهم آموزش و پرورش دارد، افزود: پروژه های این شهرستان در حوزه آموزشی، 6 مدرسه درحال ساخت می باشد که شامل مدرسه یک کلاسه روستای چاخ، سه کلاسه شهید شکوری گیل چالان، مدرسه حکمت کیشه خاله و دبستان شهید نظری ارده با مشارکت و ساخت اداره کل نوسازی مدارس گیلان در دهه فجر امسال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت و همچنین دبستان طرح برکت روستای تازه آباد و لکه پشته پونل با نظارت و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس گیلان و بانک ملی در حال ساخت می باشد، که جزء خدمات دولت مردمی در حوزه آموزشی در این شهرستان می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به لزوم نوسازی، تعمیر ، تجهیز و امکانات آموزشی برای استفاده دانش آموزان مدارس این شهرستان، از مساعدت مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در این خصوص قدردانی کرد و خواستار توجه ویژه نوسازی مدارس به تکمیل و تجهیز طرح ها و مراکز آموزشی شهرستان شد.

همچنین مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در این نشست با قدردانی از زحمات و تلاش های فرماندار رضوانشهر در زمینه افزایش سه برابر اعتبارات این حوزه و اظهار امیدواری کرد با نگاه جهادی فرماندار رضوانشهر و حمایت های خیرین منطقه بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه زیرساخت های آموزشی شهرستان باشیم.

مهندس علی دقیق با اشاره به اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیز و نوسازی سیستم گرمایشی مدارس گیلان در سال جاری گفت: سهم رضوانشهر از این میزان اعتبار حدود 2 میلیارد تومان می باشد.

وی با تاکید بر لزوم نگهداری تجهیزات آموزش و پرورش از سوی مدیران مدارس، افزود: حدود یک میلیارد تومان اعتبار جهت خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز مدارس این شهرستان برای استفاده دانش آموزان تخصیص یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان ادامه داد: در دولت سیزدهم 38 پروژه نوسازی مدارس در حوزه محرومیت زدائی در سطح استان گیلان در دست اجراء می باشد که از این تعداد 4 مورد مربوط به حوزه شهرستان رضوانشهر می باشد.

فرماندار رضوانشهر همچنین به اتفاق مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از پروژه های آموزشی در دست اجرای این شهرستان بازدید بعمل آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.