تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
169 بازدید
کد خبر : 8291

استاندار گیلان در نشست با فرمانداران تاکیدکرد؛

فضای تحولی خدمات دولت سیزدهم برای مردم ملموس باشد

فضای تحولی خدمات دولت سیزدهم برای مردم ملموس باشد
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی عملکرد دولت مردمی و انقلابی برای مردم امیدآفرین و برای دشمنان نگران کننده است، گفت: باید فضای تحولی خدمت بی منت، با رویکرد جهادی و انقلابی دولت سیزدهم و تکیه بر عمل به "ما می توانیم" در همه شهرستانهای استان، برای مردم مشهود و ملموس باشد.

به گزارش آژیم،اسدالله عباسی امروز در نشست با فرمانداران شهرستانهای گیلان، بر اهمیت گره‌گشایی میدانی مشکلات و خدمت خالصانه به مردم تاکید کرد و افزود: نتیجه تلاش شبانه‌روزی مدیران، موجب افزایش اعتماد مردم به نظام و تقویت سرمایه اجتماعی و نیز ناامیدی دشمنان است.

وی با بیان اینکه فرصت مناسبی برای خدمت خالصانه برای مردم در دولت مردمی فراهم شده که باید آن را قدر دانست، اظهار کرد: باید فضای تحولی خدمت بی منت، با رویکرد جهادی و انقلابی دولت سیزدهم و تکیه بر عمل به “ما می توانیم” در همه شهرستانهای استان گیلان برای مردم مشهود و ملموس باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان  با بیان اینکه همه کارکنان و مدیران در کارآمدی نظام اداری کشور و استان، نقش‌آفرین هستند، تصریح کرد: کارآمدی نظام اداری نیازمند انگیزه و روحیه تحولی، جهادی و انقلابی است و با این روحیه و نیز تعامل و هم افزایی بین مسئولان، می‌توان اقدامات بزرگی برای رضایتمندی مردم انجام داد.

دکتر عباسی دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم، برگزاری میزخدمت و بهره مندی از ظرفیت نخبگان توسط مسئولان را ضروری دانست و تاکید کرد: برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گیلان و نیز سفرهای شهرستانی استاندار، لازم است مدیران با جدیت اقدام کنند تا مردم آثار و برکات اجرای این مصوبات را لمس کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی در گیلان بر اساس عدالت‌محوری، محرومیت زدایی با تفکر بسیجی و مبتنی بر سند آمایش سرزمینی به دنبال پیشرفت متوازن مناطق مختلف استان است.

وی با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای توسعه استان از جمله تکمیل پروژه های نیمه تمام، بازگشت واحدهای نیمه فعال و راکد به چرخه تولید و حمایت از شکوفایی ظرفیت ها، گفت: استان گیلان از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و با این مزیت ها، وجود و مشاهده فقر و کمبود در سطح استان قابل قبول نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.