تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
206 بازدید
کد خبر : 8304

در جریان دیدارهای مردمی فرماندار رضوانشهر مطرح شد؛

ما از فرماندارمان راضی هستیم،حتی اگر مشکل من حل نشود

ما از فرماندارمان راضی هستیم،حتی اگر مشکل من حل نشود
سید نادر صفوی موفق شده است رضایت مندی نسبی مردم این شهرستان را در مدت کوتاه حضورش در این شهرستان کسب کند،بطوریکه که تمامی افراد حاضر در ملاقات عمومی با فرماندار رضوانشهر ،از عملکرد و زحمات وی اظهار رضایت کردند.

به گزارش آژیم، صبح امروز ملاقات مردمی فرماندار رضوانشهر با تعدادی از مراجعین برگزار شد،از نکات مهم این دیدارها ،رضایت و قدردانی مردم از نوع برخورد ،پیگیری و زحمات سید نادر صفوی در راستای حل مشکلات آنان بود.

در جریان  ملاقات های امروز پیر مردی روستایی که از قضا بنا به دلایل قانونی و صدور حکم قضایی، حل مشکل وی امکان پذیر نبود،خطاب به خبرنگار آژیم گفت:ما از فرماندارمان راضی هستیم، او مردمی است و برای حل مشکلات شهرستان زحمت می کشد،من تا به حال چنین فرمانداری ندیده ام.

فرماندار رضوانشهر در طول یک سال اخیر علاوه استفاده از ظرفیت های ملی و استانی و دیدار و گفت‌وگو با ۵۰ مدیر کل، از ظرفیت های شهرستان نیز به خوبی در راستای توسعه منطقه و حل مشکلات مردم بهره برده است.

بررسی ها و گفت و گوی آژیم نشان می دهد ،سید نادر صفوی موفق شده است رضایت مندی نسبی مردم این شهرستان را در مدت کوتاه حضورش در این شهرستان کسب کند،بطوریکه که تمامی افراد حاضر در ملاقات عمومی با فرماندار رضوانشهر ،از عملکرد و زحمات وی اظهار رضایت کردند.

بزودی گزارشی کامل از اقدامات مهم انجام شده در حوزه های مختلف شهرستان رضوانشهر ارائه خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.