تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
177 بازدید
کد خبر : 8422

فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل برق در تالش

دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل برق در تالش
سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش آژیم،فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ محمد رستمی عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

وی در ادامه گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت کابل برق و ارجاع پرونده‌ها به مرجع قضایی طی چند هفته گذشته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از انجام تحقیقات میدانی و به دست آمدن مشخصات ظاهری سارقان این پرونده‌های سریالی خبر داد و بیان داشت: با شناسایی هویت این افراد، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی با تعقیب و مراقبت چندساعته در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند افزود: سارقان ۲۵ و ۲۷ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ رستمی در پایان به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.