تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
265 بازدید
کد خبر : 8472

در جریان سفر استاندار گیلان به لاهیجان صورت گرفت؛

تاکید استاندار گیلان بر تکمیل تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان تا پایان سال

تاکید استاندار گیلان بر تکمیل تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان تا پایان سال
استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم نسبت به اتمام پروژه های نیمه تمام برای تسهیل در امور مردم اهتمام ویژه دارد، تاکید کرد: تقاطع غیر همسطح میدان گیل شهرستان لاهیجان تا پایان سال جاری باید تکمیل شود.

به گزارش آژیم،اسدالله عباسی امروز (جمعه) در ابتدای سفر به لاهیجان در نشستی با حضور مسئولان راه و شهرسازی گیلان، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان و نیز پیمانکار طرح، موانع ادامه روند تکمیل تقاطع غیرهمسطح میدان گیل این شهرستان را بررسی کرد.
وی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان گفت: توقف روند تکمیل این پروژه هیچ توجیهی ندارد و با توجه به جاذبه های گردشگری و حجم ورود و حضور مسافران منطقه از اهمیت اجرایی بالایی برخوردار است و با تخصیص اعتبارات از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری به گیلان؛باید تا پایان سال تکمیل شود.
نماینده عالی دولت در گیلان افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید روند اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره که اتمام‌ آنها خواسته به حق مردم است را با مدیریت جهادی تسریع کرده و به انجام برسانند.
استاندار به مدیر کل راه و شهرسازی گیلان دستور داد تا در نشستی تخصصی با پیمانکار این پروژه، نسبت به رفع موانع تکمیل این طرح اقدام کند.
دکتر اسداله عباسی در ادامه سفر خود به لاهیجان در نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان شرکت کرد.
دیدار چهره به چهره با نمازگزاران نمازجمعه لاهیجان از دیگر برنامه های استاندار در سفر به این شهرستان بود.
دکتر عباسی در ادامه در دیدار با امام جمعه لاهیجان، اجرای عدالت اجتماعی در همه بخش ها و عدم وجود استثنا بین مردم را معیار و سرلوحه کار مدیران دولت سیزدهم عنوان و تاکید کرد: مدیران بر اساس برنامه های راهبردی دولت مردمی و انقلابی که مبنایی قانونی دارد در خدمت به مردم هستند و خدمت به مردم تعطیلی نمی شناسد.
استاندار گیلان به موثر بودن تریبون های نمازجمعه و اثرگذاری بیانات ائمه جمعه اشاره کرد و با قدردانی از حمایت های انجام شده از دولت مردمی و جهادی سیزدهم، خواستار استمرار امیدآفرینی در جامعه شد.
وی با اشاره به اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان، گفت : از آنجایی که در شرق گیلان زمین کافی و مناسب برای اجرای این پروژه وجود نداشت با بنیاد مستضعفان مذاکراتی صورت گرفت که برای اجرای این طرح مهم اثربخش است.

امام جمعه لاهیجان نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات دولت سیزدهم در گیلان خواستار اختصاص زمینی مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و احداث مصلی در این شهرستان شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد سلیمانی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی که مهم‌ترین مطالبه مردم است باید در اولویت مسئولان قرار گیرد، افزود : تسهیل بخشی امور اشتغال و اقتصاد در کشور سبب حل مشکلات معیشتی می‌شود.

* حضور میدانی و روحیه پاسخگویی استاندار گیلان ارزشمند است

 امام جمعه لاهیجان در بخشی از سخنان خود در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با بیان اینکه ائمه جمعه تحت امر ولایت فقیه، وابسته به هیچ گروهی نیستند، گفت: تنها مصالح نظام و انقلاب اسلامی و مردم برای ائمه جمعه حائز اهمیت است و خانواده شهدا خط قرمز ما هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، در ادامه با قدردانی از حضور دکتر عباسی استاندار در جمع نمازگزاران جمعه لاهیجان، اظهار کرد: حضور میدانی و روحیه پاسخگویی استاندار گیلان ارزشمند است.

وی به همایش اخیر ائمه جمعه استان با حضور نماینده عالی دولت در گیلان اشاره و بیان کرد: استاندار گیلان در پاسخ به سؤال یکی از ائمه جمعه، سریعا مسئول مربوطه و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی را به جلسه فراخواند تا پاسخگو باشند، که این روحیه پاسخگویی ارزشمند است و باید همگان این گونه باشند.

وی ادامه داد: حضور استاندار گیلان بعنوان یکی از استانداران میدانی دولت سیزدهم در نمازجمعه شهرهای مختلف استان و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک و ارتباط با ائمه جمعه نیز بسیار قابل تقدیر است.

امام جمعه لاهیجان با تاکید بر قدرشناسی از جایگاه شهیدان و احترام به خانواده معزز آنان، مسئولیت مدیران و تریبون ائمه جمعه را بواسطه خون پاک شهیدان دانست و گفت: دیده ام که استاندار به چادر مادر شهید بوسه میزند که با تأسی از این رفتار، ارادت مسئولان به این عزیزان باید زبانزد باشد.

وی ابراز امیدواری کرد تا حضور میدانی مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم باشد و مردم ثمرات این حضور را لمس کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.