تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
204 بازدید
کد خبر : 8478

در واکنش به حمایت تمام قد نماینده تالش از استاندار گیلان؛

یادداشت | حمایت از عباسی با کدامین منطق و شاخص؟

یادداشت | حمایت از عباسی با کدامین منطق و شاخص؟
جناب محمد یاری از شما انتظار می رفت همچون همیشه با نطق های آتشین ،صدای اعتراض مردم تالش نسبت به ضعف ها و بی توجهی نمایندگان دولت در شهرستان و استان را به گوش مدیران ارشد کشور برسانید ،اما متاسفانه خیلی زود آب پاکی را به دست مردم تالش ریختید.

به گزارش آژیم، عزیز عاقبتی خبرنگار و فعال سیاسی در واکنش به حمایت تمام قد نماینده تالش از استاندار گیلان در یادداشتی نوشت:

حسن محمد یاری در گفتگو با رسانه ها اعلام  کرده است که عباسی را بهترین گزینه برای استانداری می دانم و تا آخر کار در کنار وی خواهیم ایستاد.

این موضع گیری در حالی از سوی نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال مطرح می شود که مدتهاست زمزمه هایی ازرفتن اسدالله عباسی از استانداری گیلان به گوش می رسد، اگر این ادعای حسن محمد یاری تعارفات سیاسی نباشد،او باید پاسخگوی سوالات بسیاری برای مردم حوزه انتخابیه تالش باشد.

اگر از اوضاع مدیریتی در سطح استان که خود مثنوی هفتاد من است ،بگذریم،محمد یاری باید پاسخ دهد، نماینده عالی دولت در استان گیلان در حوزه انتخابیه وی چه خدمات و زحماتی را متحمل شده است که شایسته قدردانی باشد؟

مگر جز اینست که استاندار گیلان در راستای همشهری بازی های خود کیا عاشوری، که فاقد هرگونه سوابق اجرایی بود را بعنوان فرماندار تالش منصوب کرد؟،فرمانداری که بسیاری از مردم،فعالین سیاسی و حامیان دولت ،از اوبعنوان ضعیف ترین فرماندار تاریخ تالش نام می برند.

آقای محمدی یاری ردیف اعتباری کنارگذر تالش با توجه به اعلام آمادگی قرارگاه سازندگی سپاه برای اجرای آن از بودجه سال 1402 حذف شد، روند ساخت پل داخل شهر اسالم به کندی پیش می رود،بیمارستان تالش هنوز لنگ یک دستگاه ام آری ای است،ما قدردان کدام خدمت جناب عباسی درتالش باشیم؟

ما قدردان وعده های سرخرمن عباسی مبنی بر استفاده از درختان افتاده برای تعمیرسقف خانه های آسیب دیده در تند باد تالش باشیم؟،یا قدردان سرنوشت نامشخص پل کمربندی ؟،راستی جناب نماینده سهم تالش از اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان چه بود؟

با گذشت قریب به دوسال از روی کار آمدن دولت ،بخش حویق هنوز از داشتن بخشدار محروم است،معاونت سیاسی فرمانداری تالش را از آغاز دولت تاکنون می خواهند تغییر دهند،مردم هنوز از مشکل نان رنج می برند،جهاد کشاورزی و استاندار برای حل مشکل کیوی کاران چه کردند ؟

استانداری که در انتخاب یک بخشداریا معاون فرماندار ماههاست لنگ می زند،استانداری که بیشتر اوقات خود را در شرق گیلان صرف می کند و روز به روز شائبه انتخاباتی بودن انتصاباتش را تقویت می کند،قطعا نمی تواند استاندار کل گیلان باشد.

عباسی حتی تاب شنیدن یک سوال و انتقاد از سوی امام جمعه شهرستان را هم نداشت،اوکه با وجود نارضایتی های بسیاری که ازعملکرد فرماندار تالش وجود دارد،تاکنون حاضر به شنیدن صدای منتقدین و دلسوزان و حامیان دولت نشده است،چطور می تواند استاندار مردمی باشد؟

استانداری که بجای حل مشکلات آرد و نان ،می خواست پدر آن نانوا را در بیاورد ،شاید برای عده ای بهترین استاندار باشد،اما برای آن نانوا چیزی جز خاطره تلخ نیست.

جناب محمد یاری اگر دردی را دوا نمی کنیم حداقل نمک بر زخم مردم تالش نپاشیم، از شما انتظار می رفت همچون همیشه با نطق های آتشین ،صدای اعتراض مردم نسبت به ضعف ها و بی توجهی نمایندگان دولت در شهرستان و استان را به گوش مدیران ارشد کشور برسانید ،اما متاسفانه خیلی زود آب پاکی را به دست مردم تالش ریختید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.