تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
190 بازدید
کد خبر : 8488

استاندار در جلسه شورای اطلاع‌رسانی گیلان تأکید کرد؛

انعکاس عملکرد دولت سیزدهم امیدآفرین است

انعکاس عملکرد دولت سیزدهم امیدآفرین است
استاندار گیلان با بیان اینکه مدیران نسبت به پاسخگویی به مردم و بهره مندی از ظرفیت رسانه ها برای بیان خدمات نظام اسلامی در قالب جهاد تبیین اهتمام ورزند، تاکید کرد: در شرایطی که موفقیت ها و پیشرفت ایران اسلامی، دشمنان را هراسان کرده؛ انعکاس عملکرد دولت سیزدهم برای آحاد جامعه امیدآفرین است.

به گزارش آژیم،اسدالله عباسی صبح امروز (شنبه) در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان گیلان بر لزوم پاسخگویی مدیران نسبت به رسانه‌ها از جمله صدا و سیما و بازگوکردن خدمات و رفع مشکلات تأکید و تصریح کرد: انعکاس دستاوردهای دولت که همانا خدمات نظام است منجر به امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه منافع ملی و استانی به یکدیگر گره خورده است، افزود: باید از ظرفیت‌های عظیم موجود در حوزه‌های مختلف در جهت تقویت فرآیند اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین بهره بگیریم.

نماینده عالی دولت در گیلان، شورای اطلاع‌رسانی را بستر مناسبی برای همفکری و هم‌اندیشی دانست و اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی، ذیل شورای اطلاع‌رسانی تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصوبات شورای اطلاع‌رسانی برای تمامی دستگاه‌ها لازم‌الاجراست، گفت: رعایت اخلاق رسانه‌ای و پرداختن به موضوعات تخصصی متناسب با نیاز استان، یکی از نیازهای ضروری در میان فعالان حوزه اطلاع‌رسانی است.

استاندار با بیان اینکه مردم ولایتمدار گیلان با آرامش و وحدت مثال‌زدنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، افزود: باید با تلاش شبانه‌روزی، رفع مشکلات، قدردان مردم بصیر و آگاه باشیم.

وی تقویت سواد رسانه‌ای صاحب‌نظران، نخبگان و مسئولان جامعه را بسیار مهم و اثرگذار ارزیابی و خاطرنشان کرد: باید با برگزاری نشست‌های آموزشی برای حوزه‌های مختلف به ویژه روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نسبت به تقویت اطلاع‌رسانی اقدام شود.

دکتر عباسی اضافه کرد: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از پیام‌رسان‌های داخلی برای اطلاع‌رسانی شایسته اقدامات و دستاوردهای دولت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مدیران نسبت به پاسخگویی به مردم و بهره مندی از ظرفیت رسانه ها برای بیان خدمات نظام اسلامی در قالب جهاد تبیین اهتمام ورزند، تاکید کرد: در شرایطی که موفقیت ها و پیشرفت ایران اسلامی، دشمنان را هراسان کرده؛ انعکاس عملکرد دولت سیزدهم برای آحاد جامعه امیدآفرین است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.