تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
451 بازدید
کد خبر : 8550

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه در شهرستان تالش

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه در شهرستان تالش
فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عاملان سرقت نافرجام طلافروشی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ، سرهنگ “محمد رستمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی‌ در شهرستان تالش در 23 آذر ماه سال جاری، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه وقوع جرم، جمع‌آوری سرنخ‌ها و استفاده از روش‌های علمی موفق به شناسایی هویت و محل اختفاء سارقان شدند افزود: ماموران پس از هماهنگی‌ قضائی طی عملیات‌های جداگانه، 3 سارق را در استان تهران شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مقادیری فشنگ مربوطه و یک تیغه سلاح سرد از سارقان خبر داد و بیان داشت: سارقان روز قبل از سرقت طلافروشی با زورگیری، یک دستگاه خودروی پژو پارس را سرقت و روز بعد با پوشاندن چهره خود با سلاح گرم برای سرقت وارد مغازه طلا فروشی در شهرستان تالش شده بودند که پس از به صدا درآمدن آژیر مغازه توسط صاحب طلافروشی و شلیک به سمت شیشه این واحد صنفی از محل متواری شدند.

سرهنگ رستمی تصریح کرد: سارقان 17، 19 و 30 ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان امنیت را یکی از مهمترین و اساس ترین نیازهای هرجامعه عنوان کرد و افزود: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه های مجموعه انتظامی است و انتظار می رود تمامی واحدهای صنفی نسبت به ارتقاء ایمنی محل کسب و کار خود اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.