تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
180 بازدید
کد خبر : 8559

استاندار در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان تاکید کرد؛

نظارت بر بازار شب یلدا، با جدیت انجام شود

نظارت بر بازار شب یلدا، با جدیت انجام شود
استاندار گیلان با بیان اینکه باید زمینه ای فراهم شود تا مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود، نگرانی نداشته باشند، گفت: جلب رضایت مردم، امری با اهمیت است بویژه آنکه در آستانه شب یلدا برای انجام مرسومات این شب به اقلامی نیاز دارند که باید از بازار تهیه شود و جهت جلوگیری از افزایش قیمت این اقلام باید نظارت بیش از پیش و با جدیت بیشتری انجام شود.

به گزارش آژیم، اسدالله عباسی در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک بازار گیلان با اشاره به اهمیت نظارت دقیق بر بازار در همه ایام به ویژه در آستانه شب یلدا، تاکید کرد: همه دستگاه‌های نظارتی و نهادهای متولی باید به موضوع تنظیم بازار ورود جدی داشته باشند تا مردم با آرامش خاطر کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
وی بر استفاده از ظرفیت بسیج اصناف در امر نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: در فرآیند انجام بازرسی ها ضمن نظارت بر عرضه مناسبت کالاها مطابق با قیمت مصوب ، در صورت مشاهده تخطی با فرد یا صنف خاطی مطابق با قانون برخورد شود.
نماینده عالی دولت در گیلان، ارتباط مسئولان با مردم در همه بخش ها به ویژه تنظیم بازار، تامین مایحتاج و کالاهای اساسی را از مباحث حائز اهمیت برای دولت برشمرد و گفت: لازم است کنترل و نظارت بر زنجیره تولید تا مصرف بویژه در کالاهای اساسی به نفع مردم و در راستای حمایت از تولید تداوم یابد.
دکتر عباسی با تصریح اینکه باید زمینه ای فراهم شود تا مردم برای تهیه اقلام نگرانی نداشته باشند، ادامه داد: جلب رضایت آحاد جامع امری با مهم است بویژه آنکه در آستانه شب یلدا مردم برای انجام رسوم، خریدهایی دارند که بایستی بر بازار  بیش از پیش و باجدیت نظارت شود.
وی هوشمندسازی فرایندها را گامی در جهت سهولت بخشی جریان خدمات رسانی از سوی دولت دانست و با انتقاد از صفوف طولانی برخی نانوایی ها در مناطق مختلف گیلان، تصریح کرد:  با وجود توزیع مناسب آرد و نیز سهمیه های لازم، تامین انرژی و اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی ها، عدم ارائه خدمات مناسب و محصول مرغوب در نانوایی های برخی مناطق استان آنهم در ایام غیرگردشگری، پذیرفتنی نیست.
استاندار گیلان تاکید کرد: باید فرمانداران و دستگاه های نظارتی نسبت به بررسی مشکلات این بخش و حل مساله بصورت جدی اقدام کنند.
در این جلسه که فرمانداران شهرستانهای گیلان به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند، اعضای حاضر گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.