تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
293 بازدید
کد خبر : 8726

دیدارهای فرماندار رضوانشهر با خانواده های شهدا

دیدارهای فرماندار رضوانشهر با خانواده های شهدا
فرماندار رضوانشهر با مادر شهید محمدرضا رجب پور و عزیز اله پورحمزه جانباز 25 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار و دلجویی کرد.

به گزارش آژیم، امروز یکشنبه چهارم دی مهندس سید نادر صفوی میرمحله با همراهی حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با مادر شهید محمدرضا رجب پور و عزیز اله پورحمزه جانباز 25درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار و دلجویی کرد.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این دیدارها با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و جانبازان، گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند تا ما مسئولین بتوانیم در کمال آرامش آن خدمتگزای را برای مردمان عزیزمان داشته باشیم.

صفوی گفت: دیدار با ماداران و پداران شهدای والامقام و جانبازان باعث قوت قلب، رفع خستگی و انرژی مضاعف ما مسئولین در امرخدمتگزاری به مردم عزیز می شود.

* شهید محمدرضا رجب پور متولد 1354 از یگان اعزامی نیروی انتظامی در تهران حین ماموریت در سال 1390 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و گلزار شهید والامقام در مزار شهدای غریب بنده(ع) می باشد، شهید معظم متاهل و دارای دو فرزند پسر هستند. برادر بسیجی عزیز اله پورحمزه متولد 1339 در تاریخ 1364 در منطقه عملیاتی شط علی بر اثر موج انفجار به افتخار جانبازی نائل شد، جانباز سرافراز پورحمزه متاهل و دارای دوفرزند پسر می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.