تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
182 بازدید
کد خبر : 8874

در بیانیه جمعی از حامیان دولت در تالش آمده است ؛

حامیان دولت در گیلان توسط مسئولین به حاشیه رانده شده اند

حامیان دولت در گیلان توسط مسئولین به حاشیه رانده شده اند
مدتهاست استاندار گیلان به دلیل ناهماهنگی و فشار های سیاسی موفق به انتصاب معاون سیاسی فرمانداری تالش نشده و همین دخالت ها مانع از تغییرات مدیران و مسئولین در شهرستان شده است

به گزارش آژیم، جمعی از نیروهای انقلابی و حامیان دولت در تالش با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از وضعیت مدیریتی و سیاسی استان گیلان از مواضع اخیر امام جمعه تالش و سردار علیزاده رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان حمایت کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم انتظار می رفت شاهد یکپارچگی و اتحاد نیروهای انقلابی در جهت حل مشکلات و توسعه استان گیلان باشیم،اما متاسفانه عدم مشورت پذیری و تک روی مدیران ارشد استان موجب روی کار آمدن نیروهایی شد که چندان تناسبی با شعار های دولت مردمی آیت الله رئیسی ندارند.

همین امر انتقادات و گلایه های بسیاری از دلسوزان دولت را در پی داشت، متاسفانه بی توجهی مدیران ارشد به این انتقادات موجب به حاشیه راندن و ناراحتی بسیاری از حامیان دولت در گیلان شده است.

در همین راستا شاهد اختلافات استاندار محترم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستیم که علاوه بر فرصت سوزی جهت خدمت به مردم ورفع کمبود های بسیار در این حوزه ،چهره دولت در استان را یک بار دیگر مخدوش می کند.

همچنین مدتهاست استاندار گیلان به دلیل ناهماهنگی و فشار های سیاسی موفق به انتصاب معاون سیاسی فرمانداری تالش نشده و همین دخالت ها مانع از تغییرات مدیران و مسئولین در شهرستان شده است و همچنان شاهد حضور تعدادی از مدیران دولت قبل و بانیان وضع موجود در بدنه سیاسی شهرستان هستیم.

لذا از مسئولین ارشد کشوری خواستار رسیدگی و بررسی انتقادات دلسوزان نظام و دولت در گیلان را داشته و حمایت خود را از مواضع انقلابی امام جمعه تالش و سردار علیزاده رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام می داریم.

جمعی از نیروهای انقلابی و حامیان دولت در شهرستان تالش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.