تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
307 بازدید
کد خبر : 8921

در حاشیه بازدید نماینده تالش مطرح شد؛

مرکز غربالگری سرطان تالش چشم انتظار تجهیزات

مرکز غربالگری سرطان تالش چشم انتظار تجهیزات
دکتر سعید رستمی با اشاره به اتمام ساخت مرکز غربالگری سرطان گفت: منتظر تحویل دستگاه های موردنیاز برای راه اندازی این مرکز هستیم

به گزارش آژیم،حسن محمدیاری نماینده مردم تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی و دکتر سعید رستمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش از روند اجرایی و ساخت مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی تالش بازدید کردند .

دکتر سعید رستمی با اشاره به اینکه ساخت مرکز غربالگری سرطان به اتمام رسیده است ، گفت: منتظر تحویل دستگاه های موردنیاز برای راه اندازی مرکز هستیم و عملیات اجرایی مرکز شیمی درمانی هم با مساعدت مجمع خیرین سلامت تالش آغاز شده است .

حسن محمد یاری نیز با تاکید بر اینکه شهرستان تالش نیازمند توجه بیشتر در حوزه سلامت از سوی مسئولین استانی می باشد ،اظهار کرد: چندماهی است محل مرکز غربالگری سرطان آماده است اما از دستگاه ها خبری نیست ، امیدوارم دانشگاه علوم پزشکی گیلان هرچه سریعتر برای تحویل این دستگاه ها اقدام کنند .

وی همچنین ضمن قدردانی از مساعدت و کمک شایان مجمع خیرین سلامت برای راه اندازی مرکز شیمی درمانی ،اظهار امیدواری کرد با آغاز به کار این مرکز بیماران به شهرستان ها و استان های دیگر مراجعه نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.