تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
218 بازدید
کد خبر : 8953

دیدار فرماندار رضوانشهر با مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان

دیدار فرماندار رضوانشهر با مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور محل فرمانداری رضوانشهر با مهندس سیدنادر صفوی میرمحله دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آژیم،سید نادر صفوی میرمحله در دیدار با سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن تقدیر از زحمات مجموعه پرسنل جمعیت هلال احمر در حوادث و اتفاقات خواستار توجه ویژه جمعیت هلال احمر استان به شهرستان به منظور آمادگی هرچه بیشتر جمعیت هلال احمر برای بحران‌های احتمالی و تقویت پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان در راستای خدمات رسانی شد.

وی با اشاره به پروژه در حال ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای شهدای پونل گفت: این پایگاه امداد و نجات جاده ای در زمینی به مساحت ۵۳۳ متر با زیربنای ۱۸۵ متر مربع در یک طبقه در حال احداث می باشد، که از محل سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان برای این طرح اختصاص داده شده است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه این پایگاه امدادو نجات جاده ای در حال حاضر بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بر تسریع در کار و اتمام این پروژه تا دهه مبارک فجر سالجاری تاکید کرد.

صفوی گفت: پایگاه شهدای پونل یکی از نیازهای ضروری منطقه و حساس ترین پایگاه جاده ای غرب گیلان است؛ که با احداث این پایگاه خدمات رسانی به حادثه دیدگان در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

همچنین سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر نیز با تقدیر از همراهی و دلسوزی فرماندار شهرستان بر رفع مشکلات در حوزه هلال احمر، برای اتمام این پروژه امدادی و تجهیز و تکمیل امکانات امدادی در شهرستان قول مساعد دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.