تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
248 بازدید
کد خبر : 8970

بیانیه فرماندار ماسال در حمایت از عملکرد دکتر عباسی استاندار گیلان

بیانیه فرماندار ماسال در حمایت از عملکرد دکتر عباسی استاندار گیلان
مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال باصدور بیانیه ای از عملکرد دکتر عباسی استاندار گیلان حمایت کرد.

به گزارش آژیم،فرماندار ماسال بیان داشت: ایام شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را خدمت همه مردم ولایتمدار ایران خصوصا مردم شهید پرور استان گیلان و شهرستان ماسال تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

گیل چالانی بیان کرد: هفته گذشته بیانیه گلایه آمیز از سوی برخی از نیروهای انقلابی استان نسبت به اقدامات استاندار محترم گیلان جناب آقای دکتر عباسی و خطاب به ریاست محترم جمهوری حضرت آیت الله رئیسی صادر گردید که لازم دانستم مطالبی را عرض نمایم .

وی گفت: دکتر عباسی استاندار بومی گیلان یکی از نخبگان استان بوده و سوابق ایشان در حوزه های مختلف سبب گردیده کاملاً با مشکلات و چالش ها و فرصت های استان آشنایی داشته و درک درستی از مفهوم توسعه و راهبردها و الزامات آن داشته باشد وادامه داد: مردمی بودن ایشان در دولتی که دولت مردمی و انقلابی است فاصله میان ایشان با مردم را به حداقل رساند و عملکردشان گویای این مطلب است و بینش صحیح از آینده نگری و آینده سازی دارند.

ایشان گفتند: استاندار گیلان، جوان گرایی و فرصت دادن به استعدادهای جوان انقلابی که رهبر عظیم الشأن انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به این موضوع اشاره و تاکید داشتند در انتخاب مدیران لحاظ نموده اند.

فرماندار اظهار داشت: ایشان فهم درستی از تعامل داشته و در مسند نماینده عالی دولت از ظرفیت تعامل سازنده با نمایندگان مردم در زمینه‌های مختلف استفاده نموده و با تکیه بر اصل تفکیک قوا از اختیارات قانونی خود به درستی استفاده و در تصمیمات از سایر نظرات نیز استفاده می نماید.

وی گفت: مشورت با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همه طیف‌ها و جریان‌های سیاسی انقلابی یک مزیت است، چرا که تصمیمات درست همیشه از دل تعامل، هم افزایی، تبادل نظر با مشورت بیرون می آید در خصوص مسائل مختلف استان، من جمله مدیریت پسماند و مسئله سراوان، ایجاد اشتغال و برطرف نمودن موانع تولید،‌جوانی جمعیت و خانواده، تکمیل پروژه های عمرانی نیمه کاره، مشکلات بخش کشاورزی و صنعت و غیره، همیشه دغدغه مند بوده است و پیگیری هایی که در این موارد صورت گرفته بی‌سابقه اگر نگوییم کم سابقه بوده است.

فرماندار ماسال بیان کرد: اقداماتی که فقط در بحث مدیریت پسماند و سراوان گرفته و در همان راستا برنامه‌ریزی هایی که در سطح شهرستان ها انجام گردید، در همین مدت کوتاه دستاوردهای خوبی را نیز به همراه داشته است در گذشته ی بسیار کم مشاهده گردیده است و به نوعی کم کاری گذشتگان در خصوص مسئله پسماند و سراوان در ایام مدیریت دکتر عباسی به عنوان استاندار گیلان جبران گردیده است، اقداماتی که می بایست در چند دهه پیش صورت می گرفت در طول یکسال پیگیری گردید.

گیل چالانی با اشاره به حضور میدانی دکتر عباسی در شهرستان هاافزو: این حضور بی‌نظیر بوده است و شهرستانی وجود ندارد در گیلان که این ادعا را داشته باشند، نماینده دولت سیزدهم در گیلان کمتر از ۲ بار در طول یک سال در آن شهرستان حضور یافته باشد
وی گفت: استاندار مردمی و خدوم گیلان در برخی از شهرستان ها مثل شهرستان رودبار بیش از ۱۰ بار حضور پیدا نمود و در دورافتاده‌ترین روستاها به صورت چهره به چهره با مردم دیدار نموده و به مشکلات آنها رسیدگی نموده است.
فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: تاکید همیشگی ایشان به فرمانداران و مدیران ، حضور میدانی در بین مردم بوده و همیشه توصیه نمودند که فاصله خود را با مردم به صفر برسانید و درب های اتاق هایتان همیشه بر روی مردم باز باشد و باید قدر مسئولانی را که مردمی هستند و در کنار مردم هستند و خدمت به مردم را افتخار می دانند دانست.

گیل چالانی فرماندار ماسال اظهار کرد: امروز که جهان سلطه و استکبار جهانی و مزدورانشان کمر به ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته اند و همه توان خود را به کار بسته اند تا این کشور را از ریل اصلی خود که پشتیبانی از ولایت فقیه است خارج نمایند،باید از مسئولانی که دلشان برای این نظام و مردم می تپد و همواره با عملشان ثابت نمودند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و برای خدمت به مردم همیشه لحظه شماری می نمایند حمایت نموده و از به حاشیه بردن این مسئولان اجتناب ورزید.

وی در پایان گفت: در سایه اتحاد، وحدت و همدلی و حمایت از مدیران بومی جهادی و انقلابی می توانیم گیلان عزیزمان را بیش از پیش در قله های توسعه و پیشرفت مشاهده نمائیم.

غلاگرضا گیل چالانی‌
فرماندار شهرستان ماسال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.