تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
355 بازدید
کد خبر : 8986

با حضور در بیمارستان شهید نورانی تالش:

رئیس ورزش و جوانان از ورزشکار افتخار آفرین تالشی عیادت کرد

رئیس ورزش و جوانان از ورزشکار افتخار آفرین تالشی عیادت کرد
رئیس اداره ورزش و جوانان تالش با حضور در بیمارستان شهید نورانی ضمن عیادت از آرمین کباری شیرآباد از ورزشکاران معلول افتخارآفرین تالشی از نزدیک در جریان روند معالجات و شرایط جسمی او قرار گرفت و برای این ورزشکار آرزوی صحت و سلامتی و بازگشت مقتدرانه به عرصه ورزش نمود.

به گزارش آژیم،محمد تقی نظیری ظهر یکشنبه ۱۰ دی با حضور در بیمارستان شهید نورانی ضمن عیادت از #آرمین_کباری_شیرآباد از ورزشکاران معلول افتخارآفرین تالشی از نزدیک در جریان روند معالجات و شرایط جسمی او قرار گرفت و برای این ورزشکار آرزوی صحت و سلامتی و بازگشت مقتدرانه به عرصه ورزش نمود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش در این دیدار ضمن تجلیل از عملکرد شایسته کباری در مسابقات کشوری گفت: این ورزشکار با معلولیت که دارد با تلاش و اراده استوار فعل خواستن و توانستن را به خوبی تعبیر کرده و برای استان و تالش افتخار آفرینی نموده است.

وی همچنین بر حمایت از ورزشکاران در رشته های مختلف تاکید و اظهار داشت:اگر مروری بر کارنامه درخشان ورزشکاران تالشی بیاندازیم مشاهده خواهید کرد که همواره آنان در تمامی رشته ها در سطح استان و کشوری دارای استعدادها و ظرفیت های زیادی بوده و هستند .

نظیری  همچنین گفت : یقیناً در صورت حمایت های مسئولان و فراهم نمودن امکانات لازم روز به روز شاهد رشد و شکوفایی و افتخار آفرینی و درخشش هرچه بیشتر این استعدادها و اعتلای نام تالش در سطح کشور خواهیم بود.

لازم به ذکر است ؛این ورزشکار تالشی در رقابت های کشوری قایقرانی پاراکانو که آذرماه سالجاری به میزبانی تهران در دریاچه آزادی برگزار شد توانست در ماده KL1 مردان با کسب عنوان نایب قهرمانی،مدال نقره این مسابقات را برای استان به ارمغان بیاورد .وی همچنین مدال طلا مسابقات کشوری سال ۱۴۰۰ در همین رشته را کسب نموده است.

خبرنگار :عسکر جهاندار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.