تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
181 بازدید
کد خبر : 9010

فرماندار رضوانشهر:

شبکه آبرسانی ساکنین شهرک چوکا و روستاهای همجوار تعیین و تکلیف شود

شبکه آبرسانی ساکنین شهرک چوکا و روستاهای همجوار تعیین و تکلیف شود
فرماندار رضوانشهر بر تعیین و تکلیف شبکه آبرسانی ساکین شهرک چوکا و روستاهای همجوار از سوی امور آب و فاضلاب شهرستان و شرکت چوکا تاکید کرد.

به گزارش آژیم،امروز یکشنبه دوازدهم دی  سید نادر صفوی میرمحله طی نشستی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیر عامل شرکت صنایع، چوب و کاغذ چوکا و جنگل شفارود و سرپرست آب و فاضلاب شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، با تشکر از زحمات همه عزیران با اشاره به سیاست های دولت مردمی گفت: امروز وظیفه همه ما تلاش مضاعف برای گره گشایی از مشکلات مردم است.

وی با اشاره به تأسیسات و شبکه آبرسانی شرکت چوکا که در حال حاضر آب شرب ساکنین شهرک ولیعصرچوکا و روستاهای همجوار را تامین می نماید، تاکید کرد: تأمین آب شرب سالم یکی از وظایف وزارت نیرو است، لذا آب و فاضلاب شهرستان این مأموریت مهم را جهت تعیین و تکلیف شبکه آبرسانی شرکت چوکا به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی در دستور کار خود داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: شرکت صنایع چوب و کاغذ چوکا، نقشه مهندسی تأسیسات و شبکه آب رسانی و همچنین شبکه برق محدوده شهرک چوکا را جهت بررسی در اختیار امور آب و فاضلاب و امور توزیع برق شهرستان قرار دهند، تا در اسرع وقت مشکلات ساکنین در این خصوص برطرف گردد.

صفوی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به تأمین آب شرب سالم و بهداشتی، افزود: با توجه به اینکه یکی از راههای تأمین سلامتی افراد جامعه از طریق مواد غذایی و آب سالم است، نظارت و کنترل کمی و کیفی آب مصرفی فقط وظیفه مسئولان بهداشتی نیست، بلکه همه باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.