تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
325 بازدید
کد خبر : 9070

در بازدید مسئولان قضایی از سد شفارود مطرح شد

قرارگاه خاتم پیمانکار جدید سد شفارود

قرارگاه خاتم پیمانکار جدید سد شفارود
“حمزه خلیلی” با اشاره به اینکه سد شفارود، شاهرگ آبی و حیاتی غرب گیلان است، گفت: در بازدید های قبلی دستگاه قضایی، وعده هایی به مردم منطقه و کارگران زحمت کش آن داده شده بود که با تلاش ها و همت مجری پروژه تا حد زیادی محقق شده است.

به گزارش آژیم،حجت‌الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی برای سومین بار از پروژه سد شفارود بازدید کرد و در نشستی که به همین منظور تشکیل شده بود حضور یافت.

حجت‌الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به حدیثی از حضرت امیرالمومنین علیه السلام ابراز کرد: اگر برای خدا تلاش کنید خداوند نام شما را بر زبان ها جاری می کند و این عزتی ارزشمند از جانب خداوند متعال است.

وی با توضیح اینکه از شروع طراحی این سد ۵۰ سال گذشته است یادآور شد: هرچه توان دارید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش نمایید و بدانید هرجا برای خدا قدم بردارید خداوند راه را برای شما باز می کند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه سد شفارود، شاهرگ آبی و حیاتی غرب گیلان است تصریح کرد: در بازدید های قبلی دستگاه قضایی، وعده هایی به مردم منطقه و کارگران زحمت کش آن داده شده بود که با تلاش ها و همت مجری پروژه تا حد زیادی محقق شده است.

قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار جدید به زودی شروع به کار خواهد کرد

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به تماس تلفنی رئیس کل دادگستری استان با مسئولان آب نیرو اظهار داشت: تمامی مدیران در تلاشند تا مطالبات کارگران در ۸ ماهه سال جاری و همچنین سایر معوقات آنان سریعا پرداخت شود.

وی در ادامه افزود: قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار جدید به زودی شروع به کار خواهد کرد و متعهد شده که از همان کارگران قبلی در ادامه کار استفاده کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با بیان اینکه قرار است پیمانکار جدید عرصه مناسبی را نیز با رعایت پیوست های زیست محیطی جهت ساخت آرامستان و دفن اموات آماده نماید خاطر نشان کرد: با شروع به کار کارگاه این سد، جاده منطقه نیر مرمت خواهد شد تا موجبات رضایت مندی مردم حاصل شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.