تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
275 بازدید
کد خبر : 9076

بازنگری طرح هادی در 12 روستای رضوانشهر تا پایان سال جاری

بازنگری طرح هادی در 12 روستای رضوانشهر تا پایان سال جاری
فرماندار رضوانشهر با اشاره به اتمام پایان دوره ده ساله طرح هادی 37 روستا در شهرستان که جزء مطالبات مردمی شهرستان می باشد، گفت: اجرای بازنگری طرح هادی 12 روستا تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

به گزارش آژیم،امروز چهارشنبه چهاردهم دی سید نادر صفوی میرمحله طی نشستی که با حضور مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان و هیئت همراه در محل فرمانداری به منظور بررسی مسائل و مشکلات بنیاد مسکن در حوزه پروژه های عمرانی، بازنگری طرح هادی و … برگزار شد، با اشاره به کمبود نیروی انسانی کیفی در اداره بنیادمسکن شهرستان که باعث نارضایتی مردمی شده است، خواستار توجه ویژه اداره کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی گیلان در راستای جلب رضایت مندی مردمی شد.

وی با اشاره به اجرای قانون ساماندهی ماده 4 در شهرستان گفت: در خصوص واگذاری ساماندهی ماده 4، از سوی منابع طبیعی شهرستان و بنیادمسکن انقلاب اسلامی تا پایان سال 12 روستا انجام خواهد شد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اتمام پایان دوره ده ساله طرح هادی 37 روستا در شهرستان که جزء مطالبات مردمی نیز می باشد، گفت: تخصیص اعتبار برای بازنگری طرح هادی 12 روستا انجام شده است که تا پایان سال اجرایی و به اتمام خواهد رسید؛ که برای 25 روستای باقی مانده نیاز به تامین اعتبار ویژه ای از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جهت رفع مشکلات مردمی در شهرستان هستیم.

صفوی در ادامه با بیان اینکه مردم با مشکلات زیادی در سطح معابر روستایی مواجه هستند، خواستار توجه ویژه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت افزایش اعتبارات قیر رایگان شدند.

وی همچنین به پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرستان اشاره نمود و تاکید کرد: نظارت بر اجرای پروژه های عمرانی از جمله آسفالت معابر داخل بافت روستایی و دیواره سازی از سوی مهندسین فنی بیشتر شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با قدردانی از زحمات و دغدغه های مردمی فرماندار رضوانشهر گفت: شهرستان رضوانشهر را هم از نظر اعتبارات و اجرای پروژه ها به صورت ویژه خواهیم دید.

مهندس حامد دائمی با اشاره به اینکه کیفیت در اجرای پروژه ها خط قرمز ما است، گفت: در اجرای پروژه ها ی عمرانی نباید کیفیت فدای کمیت گردد، در صورت مشاهده تخلفات در این خصوص ناظر پروژه و پیمانکار مربوطه باید پاسخگو باشند.

وی افزود: شاخص شهرستان رضوانشهر در حوزه مقاوم سازی 69 درصد می باشد که نسبت به شاخص استانی 12 درصد و شاخص کشوری 19 درصد جلوتر هستند، که جای تقدیر دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.