تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
111 بازدید
کد خبر : 9092

پیام مردمی؛

قانون شکنی در مدیریت حمل و نقل درون شهری تالش

قانون شکنی در مدیریت حمل و نقل درون شهری تالش
افراد زیادی در شهرستان هشتپر (تالش) با اینکه بازنشسته شده اند مشغول کار هستند واین خود نشان آشکار وصریح قانون شکنی وبی توجهی مسوول و بازرسین حمل و نقل درون شهری تالش می باشد .

به گزارش آژیم، تعدادی از رانندگان تاکسی شهر در تالش با ار سال پیامی به رسانه ها خواستار برخورد و رسیدگی به قانون شکنی وبی توجهی مسوول و بازرسین حمل و نقل درون شهری تالش شدند.

_در این پیام رانندگان آمده است؛

احتراما تقاضای جمعی از رانندگان درون شهری تالش را به سمع و نظر شهردار محترم و مردمی و مدیر سازمان حمل ونقل آقای قربانی برسانید .

جناب عاقبتی از آنجا که قانون و مقررات ایجاب می کند رانندگان حمل و نقل دارای پروانه و دفترچه کار باید باشند ولیکن این امر مورد بی توجهی وکم توجهی سازمان حمل و نقل عمومی تالش واقع شده وعده ای بدون این مجوز مشغول فعالیت می باشند

مورد دیگر در مورد رانندگان بازنشسته می باشد قانون حمل و نقل صراحتا بیان می کند که بعد از بازنشستگی راننده حمل ونقل نباید سازمان زیربط مجوز فعالیت و نسبت به تمدید دفترچه کار این افراد اقدام نماید

ولی افراد زیادی در شهرستان هشتپر (تالش) با اینکه بازنشسته شده اند مشغول کار هستند واین خود نشان آشکار وصریح قانون شکنی وبی توجهی مسوول و بازرسین حمل و نقل درون شهری تالش می باشد .

امید است با درج پیام و یا اطلاع رسانی به مسوولین ذی ربط این مهم مرتفع گردد.

با سپاس فراوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.