تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
222 بازدید
کد خبر : 9155

رییس سازمان صدا و سیما در گفت و گوی اختصاصی با خانه ملت توضیح داد:

سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران جنجالی در آن ایفای نقش کرده‌اند

سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران جنجالی در آن ایفای نقش کرده‌اند
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به مالکیت رسانه ملی بر آثار تولیدی گفت: در ارتباط با برنامه‌هایی که از قبل تهیه شده‌ اند و هزینه‌هایی برای آنها صرف شده است؛ در اختیار سازمان صدا و سیما قرار دارد نه افرادی که در این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

به گزارش آژیم، پیمان جبلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با جریانات اخیر همراهی کردند؛ گفت: در ارتباط با برنامه‌هایی که از قبل ساخت شده‌ و هزینه‌هایی برای آنها صرف شده است؛ در اختیار سازمان صدا و سیما قرار دارد و نه افرادی که در این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

رییس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آنها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیماتی اتخاذ می‌شود، هدف ما بر این است که از کارهای تولید شده حداکثر استفاده را داشته باشیم، البته در ادامه مسیر و تداوم فعالیت چهره‌های تلویزیونی و سایر عوامل حتما این ملاک و معیارها را در نظر خواهیم گرفت.

جبلی ادامه داد: تلاش ما بر این است که کمیت و کیفیت تولیدات رسانه ملی متناسب با اقتضائات فرهنگی جامعه باشد، امیدواریم بتوانیم در رقابت نابرابر با سایر رسانه‌ها که فرهنگ ما را هدف قرار داده‌اند موفق باشیم./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.