تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
234 بازدید
کد خبر : 9161

با وجود تسهیل در برداشت مصالح ؛

تاخیر در اتمام پروژه رمپ بیمارستان تالش پذیرفتنی نیست

تاخیر در اتمام پروژه رمپ بیمارستان تالش پذیرفتنی نیست
با توجه به تاکید و همکاری دادستان تالش مبنی بر تسهیل در برداشت مصالح توسط پیمانکار،تاخیر در اجرای این پروژه پذیرفتنی نیست

به گزارش آژیم، پروژه رمپ ورود و خروج بیمارستان شهید نورانی تالش یکی از مواردی است که با تاخیر چند ساله و باوجود افتتاح این بیمارستان توسط حسن روحانی در دولت گذشته هنوز نیمه تمام مانده و عدم تکمیل آن مخاطراتی را برای مردم و مراجعین بوجود آورده است.

در همین راستا دادستان تالش در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۱۴ با ارسال نامه ای به رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان به عدم پیشرفت این پروژه واکنش نشان می دهد.

اسدی با اشاره به نامه دکتر رستمی و همچنین دستورات و همکاری دادگستری در زمینه تسهیل در برداشت مصالح توسط پیمانکار جهت تسریع پروژه مذکور ، از اداره راه و شهرسازی می خواهد تا نهایتا ظرف ۵۰ روز پروژه مذکور مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی در پایان تاکید می کند که در صورت عدم اجرای تعهدات، دادستانی تالشی برابر موازین قانونی از باب تضییع حقوق عامه نسبت به تعقیب اشخاص مسئول اقدام خواهد کرد.

حال با گذشت حدود دو ماه از نامه دادستان تالش هر چند روند اجرای این پروژه سرعت گرفته است،اما مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در گفتگو با رسانه ها قول بهره برداری از این پروژه تا دهه فجر امسال را می دهد.

هادی رحمانی که چندی پیش نیز با حضور در تالش از محل اجرای پروژه بازدید کرده است، مشکلاتی از قبیل نبود مصالح و خاتمه پیمان قبلی پیمانکار پیشین را از دلایل تاخیر در اجرای این پروژه عنوان کرده است.

حال با توجه به تاکید و همکاری دادستان تالش مبنی بر تسهیل در برداشت مصالح توسط پیمانکار،تاخیر در اجرای این پروژه پذیرفتنی نیست و انتظار می رود مسئولان راه و شهر سازی گیلان با جدیت و حساسیت بیشتری نسبت به اتمام این پروژه اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.